2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم چون شک داشتم پرسیدم 

سلام خانمی تبریک میگم بابت بارداریتون ایشالا نی نی رو سالم بغل بگیری میتونم بپرسم مورفو همسرتون چند بود؟من مورفو همسرم شیراز یک هست میخام برم ابن سینا میترسم بگن صفر........شما پیش دکترنصر میکرو کردین؟من میتونم دکتر همسرم امیر جنتی باشه دکتر خودم نصر؟یاحتما خودشون اورولوژیست معرفی میکنن؟دکتر همسرتون کی بود؟دکتر نصر خوش اخلاقه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  
سلام خانمی تبریک میگم بابت بارداریتون ایشالا نی نی رو سالم بغل بگیری میتونم بپرسم مورفو همسرتون چند ...

سلام ممنونم من همسرم کلا ۲ درصد اسپرم سالم داشتن و اینکه رفتار و برخورد دکتر نصر واقعا عالی بود و ما دکتر جدا گانه ایی نداشنیم جفتمون پیش دکتر نصر رفتیم و به دستورات ایشون عمل کردیم ،ما آی وی اف کردیم و به لطف خدا مثبت شد ،درمورد اینکه پیش دکتر جنتی برید یا نه باید بگم تا اونجایی که میدونم اگه لازم باشه خود دکت نصر ارجاع میدن به دکتر ارولوژ

سلام ممنونم من همسرم کلا ۲ درصد اسپرم سالم داشتن و اینکه رفتار و برخورد دکتر نصر واقعا عالی بود و ما ...

یعنی با مورفو دو درصد تحت نظر اورولوژی نبود همسرتون؟به همسرتون دارو هم دادن ؟میخام ایشالا برم دکترنصر همسرم بایدکجا ازمایش اسپرم بده؟همسرشما دی اف ای هم داده بود ؟مال همسر من۳۶هست شاید نیازباشه موقع پانکچرباعمل نمونه اسپرم بگیرن

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  

همسرم دی اف آی نداد فقط ازمایش اسپرم ساده که دوروز قبل از اینکه برم پیش دکتر تو مرکز رویان انجام داد،یه قرص تقویتی هم بود که یک ماه قبل از ای وی اف شروع کرد عزیزم ،اصلا نگران این چیزا نباش تو برو پیش دکتر و کاملا بهش اعتماد کن اون اگه لازم باشه برید پیش ارولوژ خودش بهتون میگه ،راستی دکتر جنتی مطب هم دارن تو رسالته فکر کنم میتونی تو مطبش بری که درگیر تشریفات ابن سینا نشی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمککک

آیکاله | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز