2777
2789

اووووف نخور توهم زا به شدت خیلی مضره

من یه مامان خسته نیستم بااین که دوبارسقط داشتم واستراحت مطلقیم وتمام وقت درد دارمو دراز کشیدم.من خدارو دارم که همه کاراش حکمت داره با موفقیت بیشتر دونه کوچولومو میسپرم به خودش.شما هم همین کاروکنین😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عوارض نداره  مدت کوتاه اعتیادم نداره  خوابت با کیفیت میشه بیدار میشی سرحالی 10ده بعد خور ...

چرا خیلی عوارض داره به مرور الزایمر میاره وتوهم 

من یه مامان خسته نیستم بااین که دوبارسقط داشتم واستراحت مطلقیم وتمام وقت درد دارمو دراز کشیدم.من خدارو دارم که همه کاراش حکمت داره با موفقیت بیشتر دونه کوچولومو میسپرم به خودش.شما هم همین کاروکنین😍
اووووف نخور توهم زا به شدت خیلی مضره

باید تو تخت خواب بخوری چشاتو ببندی ن بری بازی کنی عزیزم ن درو دیوارو نگاه کنی 



بخوای بخوری و نخوابی دوبینی میاره گاهی تا حالت مستی میبرت ک همش سرخوش باشی دوز ده میلی گرمش

تو نه بی ژین کیش و ماته
چرا خیلی عوارض داره به مرور الزایمر میاره وتوهم 

اون الپرازولامه ک فراموشی میاره این بهتر از الپرازولامه من خوردم و میدونم چجوریه دکتر برات تجویز کرده بخور ولی چشاتو ببند تو تخت باش چون ممکنه ی کارایی بکنی ک دست خودت نیست فک کن مستی

تو نه بی ژین کیش و ماته
باید تو تخت خواب بخوری چشاتو ببندی ن بری بازی کنی عزیزم ن درو دیوارو نگاه کنی  بخوای بخو ...

بله میدونم منم همین جوری میخوردم وهمسرم بعد که همسرم به دکترش گفت کلی دعواش کرد که چرا همچین کاریومیکنی به مرور برای حافظت مشکل پیش میاد وتوهم میزنی وکلی عوارض دیگه

من یه مامان خسته نیستم بااین که دوبارسقط داشتم واستراحت مطلقیم وتمام وقت درد دارمو دراز کشیدم.من خدارو دارم که همه کاراش حکمت داره با موفقیت بیشتر دونه کوچولومو میسپرم به خودش.شما هم همین کاروکنین😍
بله میدونم منم همین جوری میخوردم وهمسرم بعد که همسرم به دکترش گفت کلی دعواش کرد که چرا همچین کاریومی ...

توهم داره دوست عزیز من تا حدودی سر در نمیارم دامپزشکم و این قرصم استفاده کردم با دوستام سرکلاسا پزشکیم رفتم گاهی این قرص در صورتی توهم میاره ک بخوری و نخوابی مدت طولانی بخوری دوس نداری بخوابی چون میفهمی حالت سرخوشی و مستی بهت میده بعد کارایی میکنی ک فردا یادت نمیاد

تو نه بی ژین کیش و ماته
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز