2777
2789

رهام

آموختم که خداعشق است و عشق تنها  خداست، آموختم که وقتی ناامید میشوم، خدابا تمام عظمتش عاشقانه انتظار میکشد تا دوباره به رحمتش امیدوار شوم؛ آموختم اگر تاکنون به آنچه خواستم نرسیدم خدابرایم بهترینش را در نظر گرفته است. خدایا من در کلبه ی حقیرانه ی خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری... من چون تویی دارم و تو چون خود نداری...                                                   یارا در آن سوی پل تنهایی تنها تورا دارم💖 ای محرم اسرار برایت بارها گریستم و تو شادی را با قاصدک ها برایم فرستادی💖  " آرزو کردم " و تو نیازم را برآورده کردی 💖   خدایا ای الرحمن الراحمین، ای معبود، ای هستی بخش، ای آگاه به اسرار قلوب...تو خود واقفی بر اعمال و رفتارو کردارو نیات ما...تو خود میدانی در دلهای ما چه میگذرد ( که آلوده به هوس شده یا غرق در حسی پاک و بی آلایش از جنس خودت ) ای معبود من، ای پناه بخش قلب های بی پناه...می سپارم به خودت آنچه را که برآن واقفی و آگاهی مطلق داری...پناه قلب بی پناه بی آلایشم باش...         

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من یه اسمی بهت پیشنهاد میکنم که فکر کنم دوست داشته باشی...

بگو عزیزم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز