2777
2789
قشنگه من دوس❤❤❤

خودمم خیلی دوست

اسم اصیل ایرانیه


🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یونا یونانیه؟ من چرا یاد یون شیمی میفتم ! معنیش چیه عزیزم؟

یعنی خداداد

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!
یونا یونانیه؟ من چرا یاد یون شیمی میفتم ! معنیش چیه عزیزم؟

اسم کره ایه .اسم زنه .نمیدونم چرا میزارن اینوریا 

اقایون لطف کنید منو به هیییییییییییچ وجه ریپلای نکنین .اصلا از وارد کل کل شدن با اقایون خوشم نمیاد .این به این معنا نیست که با حضور کاربرای مرد مشکل دارم بلکه به این معناست دلم نمیخواد با بیشعوراشون دهن ب دهن بذارم .من خودم کاربرای مرد  مودب رو ریپلای میکنم و تو تاپیکاشون هم شرکت میکنم  توضیح دادم که دیگه کسی سوال نکنه ممنون  ❤.خانما اگه یه پسر چشم ابی قد بلند خوشگل دیدین اون شوور منه گم شده بدینش بهم 😎😎😎
مرسی گلم ولی واسه من آ نداره ا داره 😄😄 اسم لری هم هست ولی خودمون ترکیم 

چه جالب نشنیده بودم من آرسام رو دوست داشتم اما آرتین گذاشتم 

به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می گذردآنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند..لحظه ها عریانند.به تن لحظه خود، جامه اندوه مـپوشان هرگز…!!زندگی ذره کاهیست که کوهش کردیم زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم
آرسام  آرشام  آراد  آروین  آریا آرشان رادوین  ساتیار  سو ...

مرسی گلم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
من اگه بچم پسرباشه میزارم ارش.خیلی اسمشو دوس دارم

واایی منم میدوس❤

اَشکان هم میدوس💕😗

* اِنَّ رَبیْ قٍَريݕ ُ مُڄیݕ 🌸دۏسݓاي عَݫيزَم ݦيݜہ ݕَراي ݜادي روځ باباݦ صلَۏأت بفرستیݩ🌸ڂُدا ڄونَم دݪمۏ اينقَد ڝاڦ ݣن ݓا قَبڶ أَݫینݣ دَسٺم  پايين ݕياد دُعاݦ مَݭتجاب ݜہ🌸ڂُدایا ݦݧو دَݭت ایݧو أُون نَسپار خؤدݓ مُۏاظبم باݜ 🌸ݧَماݫ ݜبْ اَۏڶ قَبږ ݦي خوݧَم ۏاݭہ اَݦواݓتوݧ🌸يا ݣَريم الصَّفځ🌸خُدايا قسݦت وَ حَکݦݓ و ݕزار واݭہ اۏنايي ک ݦۍ فَهݦَن ۏاݭه مَݩِ نَفهݦ ڦقط مُعجݫه کُݩ🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز