2777
2789

منظورم ۵پریودی تا۹پریودی
هرکی تجربه داره بگه توروخدا
من ی سقطم داشتم الان دلم بچه میخواد اونم برااینکه خاطرات اون فراموش کنم وی دفعه دوتا بیارم راحت شم😞

الهى گاهى نگاهى

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهرم داره خودمون کمکش دادیم 

جدی خواهرت داره خودتم دوقلو میخوای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

من خواهرم دوقلو داره اسم دوقلو میاد تنم میلرزه .و...حتی دکتر بهم گلوموفین داد نخوردم 

دو قلو داشتن افتضاح سخته

  

از به تو نصیحت نخور اگه مشکل نداری بیچاره میشی من مشکل نداشتم عاشق سه قلو بودم یکی از دوستای پزشکم بهم گفت بخور ایراد نداره ولی من بخاطر این نخوردم چند ماه گذشت از اقدامم باردار نشدم خود سر خوردم پنج تا طبق دستور چشمت روز بد نبینه یه دل دردی گرفته بودم دو هفته بعد که نگو رفتم دکتر گفت تخمک هات بیش از حد بزرگ شده تو شکمت ایجاد درد میکنه باید دارو بدیم دوباره کوچک بشه 

این قرص برای کسایی هست ک تنبلی دارن اونایی ک تخمدونا شون خوب کار میکنه باعث میشه فولیکول نارس تولید ...

ولی تو همه ای نی نی سایت خوندم موفق بودن وبعضی سرخود خوردن حتی یکی از دوستای خودم سه قلو باردارشد سالم دوتا پسر ی دختر با ای قرص الان ماشالله بچه هاش۴سالشون 

الهى گاهى نگاهى
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792