2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

170 بازدید | 13 پست

خانوما تو بخش بستری ام برام قرص گذاشتن درد شروع بشه.رو تخت بخوابم بهتره یا بلندشم راه برم ک زودتر درد بیاد؟

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

آخی، ان شا الله زایمان راحتی داشته باشی 

قدم نو رسیده پیشاپیش مبارک 😁

توجه توجه بزودی در این مکان تیکر بارداری نصب میشود...  درخواست دوستی از آقا پذیرفته نمیشه با تشکر 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سعی کن راه بری ...زیر لب ایت الکرسی بخون منم برات دعای اسان شدن زایمان رومیخونم ....انشالله ک زایمانت خیلی راحت بشه گلم😘😘😘😘نی نی توبغل بیای خونه 😍😍😍💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

توروخدابرای زودتر حل شدن مشکل پدرومادرم دعا کنید مادرم روی خوش زندگیرو ببینه خدایا قربونت بشم    خیلی خوشحال میشم انشالله ک خواسته دلتون با صلاح خدا یکی بشه دوستای نی نی سایتی❤عاشق قلبای مهربونتونم❤💜خدایا شکر همه نعمت هات

عزیزم راه برو

توکلت بخدا باشه

امیدوارم زایمان سالم و راحتی داشته باشی

بعد زایمان اگه یادت بود برام دعا کن گره مشکلاتم باز بشه برات صلوات فرستادم

❤️خدایا پناهم باش ❤دوسداشتی یه صلوات واسه مشکلم بخون رفیق دمت گرم🌷
من نرمش انجام دادم .همین ساعت بستری شدم 9صبح نی نی بدنیا اومد .انشالله زایمان راحتی داشته باشی

نرمش چجوری

تروخدا یادم بده

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

نرمش چجوری تروخدا یادم بده

ی ماما پیشم بود اون بهم میگف.یکیش این بود از میله تخت گرفتم میرفتم پایین  دوباره بلند میشدم نه که کامل بشینی نصفه.رو صندلی برعکس نشستم اینو ماما میگف باعث میشه زود دهانه رحم باز بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز