2789

با ادب و احترام رمانت مضخرفه

بنده 3 سال کمک مربی و 2 ساله مربی هستم

قلمت c

آدم شاد زیستی هستم و دیگران رو هم شاد میکنم خدا منو ازتون نگیره😂/کاربر قدیمی از سال 96😎 تا حالا کلی کاربری ترکوندم/تو وضعیت بدی هستم میشه برای درست شدن زندگیم و رو پا موندن زندگیم و اینکه خانوتدم چیزیشون نشه صلوات یا دعا یا.... برام بفرستید❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=119724198]با ادب و احترام رمانت مضخرفه بنده 3 سال کمک مربی و 2 ساله مربی هستم قلمت c

هر کس نظری داره و نظرت برام با ارزشه ولی کاش تا آخر می خوندی و بعد نظرتو می دادی. اگه مشکلات رمانم ر و بگی ممنون میشم تا درست کنم

سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و گیاهی و مشاور پوست                                                 خوشحال میشم  
[QUOTE=119724198]با ادب و احترام رمانت مضخرفه بنده 3 سال کمک مربی و 2 ساله مربی هستم قلمت c هر کس ن ...

در کل موضعت موضوع تکراری 

رمان خیلی ابکی 

جملات درست ادا نشده

این موضوع رمان 2 سال پیش خیلی طرفدار داشت

بعد تاپیک باید جوری باشه که ادم ندونه تهش چی میشه و مخاطبو جذب کنه

رمانت نباید خیلی اسامی تکراری داشته باشه

آدم شاد زیستی هستم و دیگران رو هم شاد میکنم خدا منو ازتون نگیره😂/کاربر قدیمی از سال 96😎 تا حالا کلی کاربری ترکوندم/تو وضعیت بدی هستم میشه برای درست شدن زندگیم و رو پا موندن زندگیم و اینکه خانوتدم چیزیشون نشه صلوات یا دعا یا.... برام بفرستید❤️
در کل موضعت موضوع تکراری  رمان خیلی ابکی  جملات درست ادا نشده این موضوع رمان 2 سال پیش ...

موضوعش شاید تکراری باشه ولی متفاوته. مثل بعضی از زمان ها نیست. یعنی غیر قابل پیش بینیه. شاید طوری که تو حدس می زنی نباشه. 

اسم رمانی که دوسال پیش طرفدار داشته رو می تونی بگی

بازم ممنون برای نظر ارزشمندت

سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و گیاهی و مشاور پوست                                                 خوشحال میشم  
موضوعش شاید تکراری باشه ولی متفاوته. مثل بعضی از زمان ها نیست. یعنی غیر قابل پیش بینیه. شاید طوری که ...

یکیش رمان اگه من کیم 

که اونم با پدر بزرگ ها ست ولی اون قلمش بی نظیره

رمان گوریل اونم با زور 

خیلی از رمان ها

ببین تنها راه پیشرفت اینه که اشکالاتو بپذیری

آدم شاد زیستی هستم و دیگران رو هم شاد میکنم خدا منو ازتون نگیره😂/کاربر قدیمی از سال 96😎 تا حالا کلی کاربری ترکوندم/تو وضعیت بدی هستم میشه برای درست شدن زندگیم و رو پا موندن زندگیم و اینکه خانوتدم چیزیشون نشه صلوات یا دعا یا.... برام بفرستید❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز