nazijoon1376 مدیر استارتر عضویت: 1396/05/28 تعداد پست: 4767 عنوان سریال مانکن 347 بازدید | 15 پست دیدید قسمت۲۱رو؟ب نظرتون چرا کاوه پیشنهاد افسون رو قبول نکرد و به کتی همه چیو گف؟ظاهرا قسمت بعد همتا میفهمه باباش معدن دارهب نظرتون اخرش چی میشه؟بهم میرسن همتا و کاوه؟چن قسمته کلا؟ نازنین هستم 🙋♀️عاشق حیوانات مخصوصا گربه ها🐈🐱عضو ۸ساله ی سایت و کوچیک همگی😁👋🏻 1398/10/23 | 23:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گل_بهی عضویت: 1398/02/03 تعداد پست: 8566 دیدیم...خسته کننده شده ندیدم در جهان بهتر ز مادر...سروجانم همه بادا فدایت❤
lover_autumn عضویت: 1398/07/25 تعداد پست: 3666 آره بهم میرسن...اینجور قصه ها با تم عاشقانه و دارای سوپر من آخرش خوشه هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد ، چون گدایست که حاجت ز گدا می طلبد . با خدا باش ، پادشاهی کن ، بی خدا باش ، هر چه خواهی کن ...
yadegari عضویت: 1398/03/12 تعداد پست: 1962 اخرش همه چي ب خوبي و خوشي تموم ميشهكاوه ام چون نامزد نيس اونكارو نكرداز قديم گفتن فاميل گوشت همو بخوره استخون رو دور نميندازه حكايت ايناس🙄
atrisaf_23 عضویت: 1398/08/11 تعداد پست: 163 بهم میرسن. ولی کاوه خره دید قاچاق میکنه باید لوش میداد چون با جون جونا بازی کرده. 26 قسمت
nazijoon1376 مدیر استارتر عضویت: 1396/05/28 تعداد پست: 4767 ینی اخگر انتقام نمیگیره ازشون؟؟؟؟ نازنین هستم 🙋♀️عاشق حیوانات مخصوصا گربه ها🐈🐱عضو ۸ساله ی سایت و کوچیک همگی😁👋🏻
nazijoon1376 مدیر استارتر عضویت: 1396/05/28 تعداد پست: 4767 اخرش همه چي ب خوبي و خوشي تموم ميشه كاوه ام چون نامزد نيس اونكارو نكرد از قديم گفتن فاميل گوشت همو ... دقیقا نازنین هستم 🙋♀️عاشق حیوانات مخصوصا گربه ها🐈🐱عضو ۸ساله ی سایت و کوچیک همگی😁👋🏻
lover_autumn عضویت: 1398/07/25 تعداد پست: 3666 ینی اخگر انتقام نمیگیره ازشون؟؟؟؟ فک کنم ژیلا رو میکشه هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد ، چون گدایست که حاجت ز گدا می طلبد . با خدا باش ، پادشاهی کن ، بی خدا باش ، هر چه خواهی کن ...
nazijoon1376 مدیر استارتر عضویت: 1396/05/28 تعداد پست: 4767 بهم میرسن. ولی کاوه خره دید قاچاق میکنه باید لوش میداد چون با جون جونا بازی کرده. 26 قسمت اخه کتی ب کاوه گف قاچاق نمیکنم کمثل اینکه افسون دروغ گفته نازنین هستم 🙋♀️عاشق حیوانات مخصوصا گربه ها🐈🐱عضو ۸ساله ی سایت و کوچیک همگی😁👋🏻
nazijoon1376 مدیر استارتر عضویت: 1396/05/28 تعداد پست: 4767 فک کنم ژیلا رو میکشه ارههه منم همین ب ذهنم رسید😢بیچاره بچش نازنین هستم 🙋♀️عاشق حیوانات مخصوصا گربه ها🐈🐱عضو ۸ساله ی سایت و کوچیک همگی😁👋🏻
atrisaf_23 عضویت: 1398/08/11 تعداد پست: 163 اخه کتی ب کاوه گف قاچاق نمیکنم ک مثل اینکه افسون دروغ گفته باورت شد؟ اگه دروغ بود بهش نمیگفت ثابت میکنماگه دروغ بود به وکیله نمیگفت صداتو ظبط کردم بری لوم بدی پات گیره چقدر ساده این. خب ندیدی قسمتا اولش میخواست بفرستشون اونور معامله میکردن