سلام
من ۱۲همم رفتم سونو یه دونه فولیکول خوب داشتم ۱۷بود
دوره هام ۳۰ روزه اس
روز۱۳ ی دونه امپول زدم
بهم گفت امروز ک میشه ۱۴بیا یکی دیگه بزن
منم زدم
شنبه شب اسپرم شوهرم ازبین رفت!!
دیشب نزدیکی داشتیم
حالا چکارکنم؟تافردا شب نداشته باشم؟
چون اگه باشه میشه سه شب پشت هم ک کیفزت اسپرم میاد پایین