2789
عنوان

نق زدن نوزاد

997 بازدید | 8 پست

دوستان پسرم ۲۸ روزشه الان ۱-۲ هفتس همش شبا تو خواب نق می زنه ، گریه نمی کنه اصلا ولی همش ناله می کنه و نق می زنه، اصلا نمی دونم چرا این شکلیه ، بچه ی اولم یا اروم بود یا قشنگ گریه می کرد.... 

دوم اینکه چه مدل بالااوردنی رفلاکسه؟؟ بچه خیلی گریه می کنه برای رفلاکس؟؟؟

خوشبختی یعنی دوتا پسر کوچولو‌ تو خونت داشته باشی ❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شاید دل درد داره

اگه رفلاکس داره حتما دل درد داره

در مورد چیزی که خودت میخوری رو روش یه تجدید نظر اساسی بکن هزیزم

بچه منم همینطوری بوده و تا قسمتی هست هنوز ولی الحمدلله رفلاکس نداره

اساسی رو خورد و خوراکم نظر دارم

دوستتون دارم 💕

من رفتم دکتر طب سنتی یه سری ادویه برام داد که حتما از اونها تو غذام استفا ه میکنم

 برو تو تایپیکام بخونش

حتما حتما حبوبات غذاتو خیس کن دو سه روزی

سردی ها و اینهایی که نفخ دارن اصلا لب نزن

یه سرچ بکن

خیلی تاثیر داره

دوستتون دارم 💕

شاید دل درد داره اگه رفلاکس داره حتما دل درد داره در مورد چیزی که خودت میخوری رو روش یه تجدید نظر ...

اخه بنظرتون اگه دلدرد داشته باشه نق می زنه؟؟؟ گریه نمی کنه بنظرتون؟؟؟

خوشبختی یعنی دوتا پسر کوچولو‌ تو خونت داشته باشی ❤️
اخه بنظرتون اگه دلدرد داشته باشه نق می زنه؟؟؟ گریه نمی کنه بنظرتون؟؟؟

والا بچه من که همین حالت رو داشت

ولی در مواقع دفع گریه میکرد و پاشو تو شکمش جمع میکرد

دوستتون دارم 💕

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792