2777
2789
عنوان

درد سینه

309 بازدید | 12 پست

سلام خانوما

من نوک سینم دو روزه درد داره

خودم سینم هم درد میگیره ولی ول میشه

رو نوک سینمم حالت جوش شده

تو این دو روزم خیلی کسل شدم 

گرفتگی زیر دلم بعضی وقتا دارم

۲۶هم موعد پریودمه

یعنی برا چیه درد سینم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه علایم پریودت شدیدتره حامله ای اگه نه حامله نیستی

اگه مشکل مالی دارید هر شب سوره ی واقعه بخونید معجزه ش رو تو زندگی تون میبینید الخصوص بعد از نماز عشا
دست ک میزنم به نوک سینم درد میگیره

اره تقریبا همینه..

میتونه از علائم حاملگی باشه ولی مشکل اینجاست توی اکثر سایتا گفته علائم حاملگی و پریودی مثه همن واسه همین ادم به شک میفته

اگه علایم پریودت شدیدتره حامله ای اگه نه حامله نیستی

اخه ی هفته دیگه مونده تا موعد پریودم

کمردرد و دل درد ندارم

بیشتر احساس کسلی دارم احساس کوفتگی

درد سینه 

ی حالت گیجی

از  علائم پریودی هم ممکن باشه من خودم یک هفته قبل از پریودم سینه هام درد میگیرن و داغ میشن توشون پر میشه

چرا عاشـ^^ـق #خدا نباشم؟!وقتے که به من گفت تو ریحانه ی خلقت منے❤️برای سلامتی خانوادم و خانوادت یک صلوات میفرستی؟؟🙂👨‍👩‍👦ممنون🥀با نظرم مخالفی ریپلای نکن اعصاب بحث کردن با 🐑هارو ندارم    ،تیکر تولد۱سالگی پسرم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز