آسمان۷۴۷۲ مدیر استارتر عضویت: 1397/03/30 تعداد پست: 1872 عنوان بارداری پوچ 128 بازدید | 3 پست سلام کسی بارداری پوچ داشته؟آیا خود بخود سقط میشه؟من هفت هفته سونو رفتم جنین دیده نشد فقط کیسه بود الان هفته هشت هستم علائمی مث خونریزی و درد و... که نشون دهنده سقط باشه ندارم. ممکنه جنین تشکیل بشه؟ 💑جان و جهان من تویی...داداش کوچولوی نازم خیلی دلم برات تنگ شده.لطفا برای آرامش روح برادرم یه صلوات بفرستین.ممنون 1398/10/18 | 12:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مینویی1_فندق_ندارم عضویت: 1396/08/28 تعداد پست: 13325 نمیدونم والامنم تو ازمایش دوم بتام افت کرده.همین جور نشستم ببینم چی میشه.خونریزی بیاد پایانی برای قصه ها نیست.....چرا که نه گوسفندان عاقل میشوند و نه گرگها سیر
آسمان۷۴۷۲ مدیر استارتر عضویت: 1397/03/30 تعداد پست: 1872 نمیدونم والا منم تو ازمایش دوم بتام افت کرده.همین جور نشستم ببینم چی میشه.خونریزی بیاد بتای من بالا رفت سه و نیم برابر شد 💑جان و جهان من تویی...داداش کوچولوی نازم خیلی دلم برات تنگ شده.لطفا برای آرامش روح برادرم یه صلوات بفرستین.ممنون
parinazشیراز عضویت: 1398/08/05 تعداد پست: 721 گلم نباید اینقدر زود بری سونو که دلت به شک بیفتهدرستش از هفته هشت و نه به بعد هستان شاالله که وروجکت هست و ان شاالله بسلامتی بگذرونی ایام رو