بوووووووق مدیر عضویت: 1398/06/17 تعداد پست: 2044 عنوان کیا بیدارین | مشاهده متن کامل بحث + 104 بازدید | 25 پست خوابم نمیبره میترسم بخوابم بیاین باهم حرف بزنیم 1398/10/18 | 02:02 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تنها1399 عضویت: 1398/10/02 تعداد پست: 2762 جدیدا از تاریکی شب میترسم بااینکه برقا روشن گذاشتم مجبورم تا صبح بیدارباشم هوا روشن شد بخابم وااااچرا؟ قدرتمندترین فرددرجهان کسی است که اکثراوقات تنهاست.... هنریک ایبسون
بوووووووق مدیر استارتر عضویت: 1398/06/17 تعداد پست: 2044 از جنگ و اینا میترسم ولی بیخوابیم برای اون نیس
خوشبختترینم00 عضویت: 1398/03/25 تعداد پست: 1677 هیچ جنگی نمیشه نترس بروبخاب 😥 من کلا توهم جنگ دارم قبل ای ماجرا ها هم هر روز منتظر جنگ بودم😀🤪
fatiخوشگله عضویت: 1398/10/15 تعداد پست: 1036 ببین من چ تباهم😟😐تو این سرما ن بالش دارم ن پتو هم سردمه هم سرگیجه گرفتم رو زمین خابیدم😟😟میترسم برم از کمد دیواری بالش پتو بردارم همه جام تاریکه!😧😧😧😧 من امشب دوستش داشتم تو منو امتحان کن ماشون بفرستم؟ صد تومنم بهت میدم از این جدیدایه وسپایه زود صبت کن مزاحم اومد هر طور دوست داری الهی بمیرم برات اینم شانس مایه گدایه خداوکیلی نیا اونطور جاها نیا[احمد ذوقی ]
ساجدہ عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 2190 مو ھم مھلی ای چن روز بی خویی کشیوم۔۔۔ھاشق ھم نوابیمہ بخوا نونم چمہ😖😜 بخند😐۔۔بخند😬۔۔بخند🤪۔۔بخند😁۔۔بخند😄۔بخند😅۔بخند😀۔بخند😆۔۔بخند😂۔۔۔🤣🤣🤣🤣🤣🤣۔۔😑۔۔فقط بخندین و شاد باشین😉۔۔ھمین🌹
parand36 عضویت: 1398/08/08 تعداد پست: 1443 😥 من کلا توهم جنگ دارم قبل ای ماجرا ها هم هر روز منتظر جنگ بودم😀🤪 خب چرااا آخه خوب نیست همش توفکراین چیزاباشی. عزیزم ..ماخداروداریم گلم