2789
عنوان

PRIZON

| مشاهده متن کامل بحث + 152 بازدید | 20 پست
من حتی پیش بینی کردم که قراره ۵مین بعد چه اتفاقی بیوفته

اره منم۰😂

به نام خدا😶من ازدست مردا فرار کردم اومدم‌سایت زنونه واسه چییی درخواست دوستی میدی مردحسابی؟🤢نکن حاجی نکننننن..شرمت باد💨✋✋✋میپرسین چرا ترشیده؟میگم که ی روز ازمامانم پرسیدم‌ننه واسم خواستگارنیومده گفت نهههه✌🤐داداشم داشت ردمیشد مث خرعر زد گفت هاااااارهااااارترشیده😶داشتم فحش میدادم بهش وهمزمان تونی نی سایت ثبتنام میکردم که از سوز وجودم یهو دیدم زدم ترشیده وتائیدشده😐حالا اگه یه ذره شعور داشته باشی کاربر عزیز ایتقدنمیپرسی و مسخره نمیکنی😏ترجیح میدم بترشم‌تا ازدواج کنم بیام اینجا بزنم توسرم😝😝

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

جدی دارم میگم

خومنم جدی گفتم😐

به نام خدا😶من ازدست مردا فرار کردم اومدم‌سایت زنونه واسه چییی درخواست دوستی میدی مردحسابی؟🤢نکن حاجی نکننننن..شرمت باد💨✋✋✋میپرسین چرا ترشیده؟میگم که ی روز ازمامانم پرسیدم‌ننه واسم خواستگارنیومده گفت نهههه✌🤐داداشم داشت ردمیشد مث خرعر زد گفت هاااااارهااااارترشیده😶داشتم فحش میدادم بهش وهمزمان تونی نی سایت ثبتنام میکردم که از سوز وجودم یهو دیدم زدم ترشیده وتائیدشده😐حالا اگه یه ذره شعور داشته باشی کاربر عزیز ایتقدنمیپرسی و مسخره نمیکنی😏ترجیح میدم بترشم‌تا ازدواج کنم بیام اینجا بزنم توسرم😝😝

خانوادم حوضه رفتن و اون ها همیشه می گفتن بله این ها درسته، البته من اعتقادم با اون ها فرق داشت. اما طبق درس هایی که خوندن آره اون ها درسته و حتی خدا ازت می پرسه می خوای به شکل درخت یا حیوون به دنیا بیای؟

همون طور که گفتی با منطق جور در نمیاد اما از نظر اون ها این سوال ها انحرافی و شبهه هست.   

فکر کنم منظورتون بحث عالم ذر هست.بسیار مبحث پیچیده ای هست و اختلاف نظر در موردش زیاد.تنها چیزی که روی اون اتفاق نظر هست درباره عالم ذر اینه که درباره وحدانیت خدا اقرار گرفته شده.اما در مورد سایر موارد تفاسیر متفاوته و روی تفاسیری مثل المیزان علامه طباطبائی بحث زیاد میشه.

دنیا جای خطرناکی برای زندگی است نه به خاطر مردمان شرور،بلکه به خاطر کسانی که شرارت‌ها را می‌بینند ولی کاری در مقابل آن انجام نمی‌دهند‌.(آلبرت انیشتین)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز