2777
2789
عنوان

منم عینکی شدم😢😢😢

2051 بازدید | 49 پست

رفتم دکتر گفت باید عینک بزنی اصصلا نمیتونم قبول کنم.. الان قطره ریخته اما تار میبینم

 تیکر تولد یک سالگی .....من فرزندم را به بی بدیل ترین حالت ممکن دوست دارم..آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی‌شوی، به من امیدوار باش_ زمر/53

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عینک که بد نیست

اصلا یکی از فاکتورهای خوش تیپی عینکههههه

عزیزی که نوشتی اگه مخالفمی ریپلای نکن، بیزحمت اینم بگو اگر مخالفتم دقیقا چیکارت کنم بزرگوار؟😀😀😀😀 اون چیزی که شما مینویسی و کسی ریپلایت نمیکنه چیزیه که توی دفترچه خاطرات داخل میز دراورت نوشتی نه توی بخش "تبادل نظر" یه سایت عمومی😛

به جمع ما چهار چشا خوش ا ومدی

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥

شماره چشمت چند بود؟


۱۴۰۰/۱/0۲....از امضام رد نشو راخت بیا یه دقه😢. ... 1399/۱۲/۱۴بچه ها من جیگر گوشمو از دست دادم دعا کنید خدا باز بهم ببخشه و واسه آروم شدن داغ دلم صلوات بفرستید لطفا... 1399/۱۲/۰۴امروز صدای قلب معجزه خدارو شنیدم😍.   ..  1399/۱۱/۱9 من امروز فهمیدم مامان شدم دعا کنید‌سالم‌و سلامت بغلم‌بگیرمش .الهی‌قربونش بشه مامانش ک‌خیلی دلش‌میخواد ‌یه‌ کاکل زری خدا بهش‌بده.خدایا کوچیکتم‌‌ یه سالم و نمکیشو ب‌منم‌بده 😊واسه خوشبخت شدنم و رسیدن به خواسته دلم یه صلوات مهمونم میکنید💚
لنز لنز بزار اگه از عینک خوشت نمیاد

نه لنز برای نمره های بالاتره و کسایی ک مدام‌ عینک‌باید باشه رو چشمشون نمره پایین‌ها نمیخواد

۱۴۰۰/۱/0۲....از امضام رد نشو راخت بیا یه دقه😢. ... 1399/۱۲/۱۴بچه ها من جیگر گوشمو از دست دادم دعا کنید خدا باز بهم ببخشه و واسه آروم شدن داغ دلم صلوات بفرستید لطفا... 1399/۱۲/۰۴امروز صدای قلب معجزه خدارو شنیدم😍.   ..  1399/۱۱/۱9 من امروز فهمیدم مامان شدم دعا کنید‌سالم‌و سلامت بغلم‌بگیرمش .الهی‌قربونش بشه مامانش ک‌خیلی دلش‌میخواد ‌یه‌ کاکل زری خدا بهش‌بده.خدایا کوچیکتم‌‌ یه سالم و نمکیشو ب‌منم‌بده 😊واسه خوشبخت شدنم و رسیدن به خواسته دلم یه صلوات مهمونم میکنید💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پریودد

نگاریییم | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز