2789
عنوان

اشتباه من

36 بازدید | 0 پست

سلام

دیشب یه اشتباهی کردم ازشوهرم پرسیدم مادرتوبیشتردوست داری یامن خیلی راحت جواب دادمادرم راستش اصلاناراحت نشدم که گفت مادرشوبیشتردوست داره بالاخره یه عمرزحمتشوکشیده بزرگش کرده براش عزیزه همینطورکه مادرخودم برام خیلی عزیزه،ولی دوست داشتم قشنگترجواب میدادمثلامیگفت هرکی جای خودش،نمیدونم چراازجوابش ناراحتم وپشیمونم که چرااین سوالوپرسیدم، شماجای من بودین ناراحت میشدین؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792