2777
2789
عنوان

جهیزیه

172 بازدید | 38 پست

سلام دوستان عزیزم کسی یخچال وفریزرکرال داره؟راضیه ؟کلاکرال چطوره مارکش؟ لطفانگین خارجی بخرایرانی خوب نیست اگه میتونستم خارجی بخرم تاپیک نمیزدم لطفایکی درست راهنماییم کنه خیلی گیج شدم ممنون

ایرانی خیلی خوب و شیک هیمالیا و اسنوا

خوب با قیمت پایینتر امرسان و الکترواستیل


مارکای دیگ پشتیبانی خوبی ندارن عموما


ضمنا من خودم جهزیه ام امرسان گرفتم الان یه سال و خورده ایه خیلی راضیم

مادرم اینا هم ده سال بیشتره امرسان دارن راضین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزيزم چقدر ميخواي هزينه كني بگو تا من با همون مبلغ راهنماييت كنم شايد بتوني چيز بهتر برداري

مرسیدوست گلم دیگه نهایتن تا۱۲واینوراباشه بهتره آخه واقعاخانواده آدم گناه داره اگه راهنماییم کنین ممنونم

مرسیدوست گلم دیگه نهایتن تا۱۲واینوراباشه بهتره آخه واقعاخانواده آدم گناه داره اگه راهنماییم کنین ممن ...

دوقلو هيماليا از ٩/٣٠٠ تا ١١/٥٠٠ 

بالا پايين هيماليا از ٤/٩٥٠ تا ٧/٥٠٠ 

الكترواستيل سايدش ١٢/٤٠٠

خداياشكرت....❤️ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز