2777
2789
عنوان

بارداری پوچ

1281 بازدید | 24 پست

سلام دوستان اولین باریه که تاپیک میزنم.من باردارم رفتم سونو گفت سن باردارین ۵هفته و ۵روزه و ساک حاملگی تشکیل شده اما جنین تشکیل نشده و ممکنه سقط بشه.شما تجربه ای دارید از این بابت؟اولین بارداریم☹

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


راستی اندازه ساک حاملگیم ۲۲mm.میگن بزرگتر از ۲۰نباید باشه😔

اینقدر به خودت استرس نده 

استرس از همه چی بدتر

فکر کردم فقط من زیادی استرس دارم 

تو ازمایش های لازم بده بقیع ش به خود خدا بسپار

عروس آذر ماه ۹۸ هستم 
عزیز چون لکه بینی داشتم رفتم.شما لکه بینی نداری؟

دیروز ترشح قهوه ای داشتم 

داشتم میمیردم ولی درحدی بود که وقتی دستمال میکشیدم میدیدم 

چون میاره، روی زیاد کرده بودم 

بارداری استرس داره 

ولی سعی کن کنترل کنی 

چون سلامت بچه را به خطر میندازه

عروس آذر ماه ۹۸ هستم 
دیروز ترشح قهوه ای داشتم  داشتم میمیردم ولی درحدی بود که وقتی دستمال میکشیدم میدیدم  چون ...

منم ترشحات خیلی کم و قهوه ای دارم.بله همینطوره.ممنونم😍😍😍ان شاالله به سلامتی نی نی تون به دنیا بیاد😍

راستش زیادی تو فکرم.نمیدونم این دو هفته رو چطوری صبر کنم


منم از تو بدتر مدام خودم چک میکنم ترشح چ رنگیه 

ولی اینجوری به خودمون ضربه میزنیم 

ما کارای لازم انجام میدیم از خدا بخوایم سالم باشه

عروس آذر ماه ۹۸ هستم 
منم ترشحات خیلی کم و قهوه ای دارم.بله همینطوره.ممنونم😍😍😍ان شاالله به سلامتی نی نی تون به دنیا بیا ...

ان شاءالله نی نی های همه ی باردار به سلامتی دنیا بیان

عروس آذر ماه ۹۸ هستم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز