2777
2789
عنوان

حرکات جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 286 بازدید | 36 پست

یعنی حس وحالتو خریدارم 😍😍

اون مادر شوهره که خون عروس بینوارو کرده تو شیشه و پسرشو بر علیه عروس شارژ میکنه منم✋ اون زن دادش عفریته ای که داداش بیچاره پیر کرده منم ✋ اون جاری چشم سفیدی که پشت سر بقیه جاریاش حرف میزنه و پیش خاندان شوهر خود شیرین بازی در میاره منم ✋ اون عروس ور پریده که فقط بلده خانواده شوهر بچزونه ، اونم منم ✋  بابا اینجا جمع خوباست و منم مایه ننگ شماها ... یه گوشه میشینم نگا میکنم ، دست به چیزیم نمیزنم ، قول میدم ❤
طبیعیه وربطی به بیش فعالی نداره،منم دقیقا اخرهفته۳۶هستم وتحرک دخترم شکرخداکم نشده ولی چندروزه زیردند ...

اره منم اینجوری شدم ترشحاتمم زیاد شده رفتم دکتر‌گفت طبیعیه ولی من خیلی درد دارم پهلو کمر وشکم

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر کنم طبیعیه... خواهرم دوره بارداریش می‌گفت صبح که بیدار میشم دنده هام درد وحشتناکی دارن. می‌گفت بچه پاش رو میذاره رو دنده های من. فشار میده. صبحها که بیدار می‌شد دردش زیاد بود. ماه آخر بارداری اصلا نمیتونست بشینه. بچه به صدای بلند حساس بود خواهرم می‌گفت بچه تند تند دست و پا می‌زنه وقتی یهو صدای بلندی می‌شنوه. ولی برو دکتر و از دکتر بپرس تا خیالت راحت بشه.

منم میخواااامممممممم😭😭😭😭😭😭😭❤

انشالله نسیب توم میشه😐😑 من ک ب گ خوردن افتادم 

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 
خداکنه اروم باشه همزمان هم لگد میزنه هم تکون میخوره هم سکسکه میکنه😐 منم میگم ببین توتکون میخوری اب ...

عزیزم. اوف از لگد زدناش. یه دفعه یه جای شکم من خیلی تیز میزد بیرون. دست که می‌زدیم قشنک کف پاش رو حس میکردیم. بعضی وقتا هم ته آرنج یا سر زانوش که تیز هستن رو فرو میکرد تو شکمم. بعد همه جوره تکون میخورد ولی این تیزی رو از تو شکم من تکون نمیداد تا چند ساعت. از درد میخواستم بمیرم

فکر کنم طبیعیه... خواهرم دوره بارداریش می‌گفت صبح که بیدار میشم دنده هام درد وحشتناکی دارن. می‌گفت ب ...

ممنون بابت توضیحاتتون،منم تونت خوندم نوشته طبیعیه ولی واقعا خیلی دردناکه،من توب دوبارداری قبلی اصلا همچبن دردی نداشتم این دردش غیرقابل تحمله وبدتراینکه نمیتونم هیچکاری بکنم به بچهدهام برسم😥

عزیزم. اوف از لگد زدناش. یه دفعه یه جای شکم من خیلی تیز میزد بیرون. دست که می‌زدیم قشنک کف پاش رو حس ...

وای اره پاهاشو میزنه تو پهلوم زیر دنده هام همونجا سفت نگه میداره هی میزنم کف پاش میگم بردار اصلا انگار ن انگار😑

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 
انشالله نسیب توم میشه😐😑 من ک ب گ خوردن افتادم 

ای خدا،کی بشه من اون روزا رو ببینم😞ان شا الله

دور از جونت درسته خیلی اذیت میشی اما لذت این روزا رو ببر،ان شا الله سالم و سلامت و با دل شاد بغل بگیریش، بعدها دلتنگش میشی،میگی یادش بخیر ،وروجکم تو دلم تکون میخورد من ‌‌ باباش ذوق میکردیم😍😍😍❤

لطفا اگه مایل بودین بابامو یه صلوات مهمون کنید.ممنون.
هفته ۳۷و نیم. وزنش ۳۴۰۰

ماشاالله چقدرخوب،دخمل من اخرهفته۳۱رفتم سونو۱۶۷۷گرم بودیکم کم بودهمش نگران وزنشم،اما براساس حرکات توشکمم حس میکنم خوب بزرگ شده،دعاکنیدخوب وزن گرفته باشه بخاطروزن میخوام اخرهفته۳۹سزبشم امابااین دردوحشتناک دندهدهام بعیدمیدونم بتونم تااون موقع تحمل کنم

میگن جاش تنگ میشه کمتر تکون میخوره پس این چجوری هنوز فضولع😐 

خخخخخ دختر من انقد تکدن می خورد یکی نمی دونست فکر می کرد من قر کمر می یام تکون خوردن زیاد عادیه چرا رو بچت عیب می زاری بیش فعال چیه اخه 

 اگه دوست داشتی تایپیک عمل لاپراتومی بخون شاید به دردت خورد 😎خدا جونم مرسی یه دختر  ناز ویه پسر جیگر بهم دادی باباشونو نگم دیگه خودت می دونی 😄😄😄😄 😍😍😍لطفا مواظب خانواده چهار نفره ما باش 😍😍😍 😍😍من یک دختر یک همسر  یک مادرهستم   به وجود خودم افتخار می کنم 😋   من یک خانه دارم یک خانه داره شاغل عاشق کارای هنریم کارم بافته بافت عروسک  لباس وشال وکلاه☺ برا سرانجام رسیدن کارم خیلی تلاش کردم 💪کلمه نمی تونم در فرهنگ لغات زندگی من وجود نداره😎 کاری نیست که نتونم انجام بدم من یک زن هستم 😊😊😊😊خدایی سوال کردی جواب می دیم ریپلای نمی کنی یه لایک بکن 

ببخشد استارتر بچه من ی روز خیلی حرکاتش زیاده ی روز کمتر این طبیعیه؟ شما برای پهلو به پهلو شدن موقع ...

طبیعیه من سهدتابارداری داشتم وتوهیچکدوم پانشدم بشینم وبچرخم یعنی پاشم خوابم کلا میپره،همون توی جام چرخیدم وشکرخدامشکلی نداشتم به چیزهای استرس زافکرنکنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792