2777
2789
عنوان

دلتنگتم‌ عشقم

274 بازدید | 28 پست

همسر عزیزم دلم برا آغوش گرمت چقد تنگ شده نازنینم کاش این روزهای دوری و دلتنگی زود تموم شه تا الان نمیدونستم تو رو انقد  دوس دارم، قلبم ثانیه ها چه دیر میگذرن حالا میدانم اگر تمام دنیا رو بهم بدن نمیتونم حتی یک لحظه خودم رو بی تو تصور کنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم عاشق رضامم... چی میشه برسیم ب هم هر چه زودتر

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

🤢🤢🤢🤢میگن سرزنش کنی سرت میاد الان سرزنش کنم سرم میاد🤔

کسایی که از زندگیم خبر دارن میشه پیجم رو فالو کنن قطعا براشون میشه یه خیر که شاید باعث بشن من از این زندان خلاص بشمtashrifat_rooyayi@                                  تا نصیحت خواهرانه دارم براتون :                                                                                                                       اول :قضاوت کار ما نیست قضاوت فقط کار خداست تازه خدا گاهی چشمش رو میبنده و رد میکنه ما کی باشیم ؟  ما مال قضاوت نیستیم...                                                                                                                     دوم : مواظب آبروی مردم باشید نکنه آبروی مومنی رو که حرمتش از حرمت خانه خدا واجب تره ببرید خیلی مواظب باشید.
واقعا زنش چجوری بوده که انقدر شاملو دوستش داشته😍

اشتباه اومدی تاپیکو 😂😂 شاملو اونیکی تاپیک بود

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

با دفتر خاطرات اشتباه گرفتی اینجا رو   

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.

اخی عزیزم عشقتون پایدار😍😍😍

زن در زبان کوردی به زیباترین نحو ممکن معنی شده نه زنیکه است نه ضعیفه و نه زن بلکه آفرت خوانده میشود یعنی نجیب پاک و آفریده شده خداوند😍😍دوستام روژی صدام میزنن شماهم راحت باش از خودمونی😉😊😊بانوی آفرودیتی هستم😍😍دختر زیبای کورد😜با محبت و مهربوووون😜😜😜اصلا هم ویژگی بدی ندارم😡😡😡مغرورم نیستم😡😡فعلا همین🤕
اره تاپیک من بود😂  دوساعت دارم میخندم 😂😂😂😂❤️❤️

😂😂😂اره 

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز