2789

من که بلدنیستم فقط میدونم رژ گونه رو اول بزنی بعد پنکیک خیلی طبیعی و ناز میشه

میشه برای خوشبخت شدنم صلوات بفرستین؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مابین مژهات خط چشم بکشی میشه مث بن مژه و مشکی قشنگی میشه.  نکته#  

                      بخاطر تغییر و ورژن جدیدم از خودم سپاسگزارم...                                                           ترجیحـ میدم ب ذوق خویشـ دیوانه باشم تا ب میلـ دیگران عاقل     
نمیشه اصلا همش بالاپایین میشه

نه میشه با خط چشم ماژیکی حالت نقطه نقطه البته یکسره هم میشه.. پلک رو بگیر بالا از زیر بکش. من امتحان کردم 

                      بخاطر تغییر و ورژن جدیدم از خودم سپاسگزارم...                                                           ترجیحـ میدم ب ذوق خویشـ دیوانه باشم تا ب میلـ دیگران عاقل     

من همه چی بلدم  چیو بگم کدوموو



بنظرم برای اینک ی ارایش تمیز و خوب داشته باشین اول فقط با ی براش کارنکنید 

اگ میخواید سنتون کمتر بزنه از رنگای تیره دوری کنید


Make beautiful your inside esprit, that be same your inside and outside personality 🌈Student psychology🌈

اوناییکه چشماشون ریزه : داخل چشمشون مداد سفید بکشن همیشه از فرمژه استفاده کنن و خط چشم دنباله دار نه ازون دنباله دار مثل مصري ها یکم  دم داشته باشه چشم ها درشت تر و کشیده تر دیده میشه 

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند به پاي هرز  علفهای باغ کال پرست ❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز