رفاقت مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 1022 عنوان دسر شیر 60 بازدید | 6 پست این دسر شیر که ته ظرف می ریزن روی آن ژله رنگی میریزند توی ظرف مخصوص ژله واسه مهمانی این دسر شیر چجوری درست میکنند 1398/10/09 | 23:20 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حلوالوزدماوند عضویت: 1397/02/11 تعداد پست: 37176 اون احتمالاً ژله الوورا هس که شیر قاطیش میکنن میزارن ببنده بعد روی اون ژله های رنگی درست میکنن یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
رفاقت مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 1022 ژله بستنی رو میگین؟ نه این ظرف های مخصوص ژله مثل جام هس ته اش سفیده بعدش ژله های رنگی بالاشه
رفاقت مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 1022 پاناكوتا رو ميگي؟؟ نمیدونم چیه ولی دسر شیرش مزه فرنی میده
shahri_f عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 2059 شیر عسلیه تا با کفش کسی راه نرفتی ،قضاوتش نکن😇 امضا:دخترِ زرد