2777
2789
عنوان

اخه چرا 😔😔😔

62 بازدید | 4 پست

بچه من 5 ساله عروسی کردم ولی نمیدونم چرا غذاهام هیچوقت خوب نمیشه خییلی هم بادقت درست میکنم وقتم میزارم ولی نمیشه ک نمیشه

خسته شدم همش از شوهرم خجالت میکشم اونم هیچی نمیگه😫😫

بچه کوچیک دارم موقعیت کلاس اشپزی رفتنم ندارم

فک کنم من اصن دست پختم خوب نیس😔😔😔

تمام من برای توو....تویی ک جان من شدی....میشه واسه سلامتی خانوادم صلوات بفرستی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تاپیک اشپزی های سایو تو همین نی نی سایت پیدا کن خورشت هارو طبق اون؟درست کن خیلی خوب میشه

اصن نمیشع هیچوقت خوب در نمیاد😔

تمام من برای توو....تویی ک جان من شدی....میشه واسه سلامتی خانوادم صلوات بفرستی
اصن نمیشع هیچوقت خوب در نمیاد😔

امکان نداره خوب نشه.شما بخون تاپیک.مثلا برا قیمه یه پیاز درشت خورد کن با روغن سرخ کن یه ذره طلایی شد گوشت بریز تفت بده بعد رب زیاد بریز و حسابی سرخ کن بعد زردچوبه و فلفل سیاه و ادویه چپب دارچین بریز و تفت خورد اب جوش بریز زیرش کم کن بزار یه 5 ساعت بجوشه اخرش زعفرون و گلاب بریز امکان نداره خوب نشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز