2777
2789
عنوان

سونو رمزی

77 بازدید | 13 پست

کسی تعیین جنسیت  سونو رمزی بلده ؟لطفا بیا فورییییی

🌹رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹                      خدا جونم‌ ممنونم که منم به وقتش مادر میکنی😊
کاملا غلطه.برا من که تو جفت بارداریام غلط بود😂

جدا پس چی درست بود واسه شما؟علایمت چی بود؟

🌹رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹                      خدا جونم‌ ممنونم که منم به وقتش مادر میکنی😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاملا غلطه.برا من که تو جفت بارداریام غلط بود😂

شما روشهای دیگرم امتحان کردین؟بتا ؟ نمک؟ جوش شیرین؟؟

🌹رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹                      خدا جونم‌ ممنونم که منم به وقتش مادر میکنی😊
جدا پس چی درست بود واسه شما؟علایمت چی بود؟

ببین سر دخترم کلا عاشق شیرینی جات بودم و تنبل

سر پسرم عاشق شور و ترش ولی همچنان تنبل🙈

برا من فقط تیتر بتا تو روز 28م درست بود که اونم یه ماما بهم گفت.برا دخترم 59 بود برا پسرم 200 و خورده ای

میشه واسه سلامتی مامانم و سالم بغل کردن بچم یه صلوات مهمونم کنی؟
فقط تیتر بتا.مابقی رو نه

بتاتون تو چند روز بعد عقب انداختن یعنی؟ من ۲روز بعد عقب انداختن پری ۴۱۵ بود ۲ روز بعدش ۱۱۱۰یعنی حدودا ۳ برابر شده بود 

🌹رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹                      خدا جونم‌ ممنونم که منم به وقتش مادر میکنی😊
بتاتون تو چند روز بعد عقب انداختن یعنی؟ من ۲روز بعد عقب انداختن پری ۴۱۵ بود ۲ روز بعدش ۱۱۱۰یعنی حدود ...

پس احتمالا مال من پسر باشه...چون بعد ۲ روز شده بود ۴۱۵؟

🌹رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹                      خدا جونم‌ ممنونم که منم به وقتش مادر میکنی😊
بتاتون تو چند روز بعد عقب انداختن یعنی؟ من ۲روز بعد عقب انداختن پری ۴۱۵ بود ۲ روز بعدش ۱۱۱۰یعنی حدود ...

دقیقا روز 28م پری.تیتر بتا بالا یعنی پسر پایین یعنی دختر.اقلا در مورد من یکی که درست بود.اما اینا همه شون حدسیاته دیگه

میشه واسه سلامتی مامانم و سالم بغل کردن بچم یه صلوات مهمونم کنی؟
ببین سر دخترم کلا عاشق شیرینی جات بودم و تنبل سر پسرم عاشق شور و ترش ولی همچنان تنبل🙈 برا من فقط ...

من عاشق ترشی و شوریم ...۶ هفتمه و اصلا حالت تهوع فعلا نداشتم...سردرد داشتم اوایل لکه بینی هم نداشتم...در حالی که قبل میمردم واسه شیرنی ....

🌹رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹                      خدا جونم‌ ممنونم که منم به وقتش مادر میکنی😊

فرقی نمیکنه بچه اولمه فقط کنجکاوم هرچی باشه فرزند سالم باشه ممنونم عزیزم😘😘😘

🌹رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹                      خدا جونم‌ ممنونم که منم به وقتش مادر میکنی😊
ان شاءالله سالم و سلامت بغلت بگیری

بازم مرسی فدات شم انشالله

🌹رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹                      خدا جونم‌ ممنونم که منم به وقتش مادر میکنی😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز