2777
2789
چطوری می تونید دست روی یه موجود ضعیف بلند کنید چجوریه که اینجا تاپیک میزنن شوهرم منو زده،همه نفرین ...


اونجور نمیزنیم که سیاه و کبود شه مگه مثل مردا شمریم. یه در کونی یه گوشمالی یه نیشگون گاهی همش باهم 

دخترم همه زندگیمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من متاسفانه میزنم چون اصلا ب حرفم گوش نمیده هرچی میشه موهاشو میکشه یا دستشو گاز میگیره هرکاریم میکنم از سرش نمیوفته یا هرکسی میاد خونمون میخواد بره گریه میکنه نرو وقتیم ک برن میشنه موهاشو میکشه و جیغ میزنه ، دخترم خیلی لجبازه اصلا حریفش نمیشم ، جدیدا منم میزنه دستمو گاز میگیره ، پدشوهر کثافت اشعالم بهش یاد داد مامانتو بزن انتیکه خر مگس اشعال بیشور خاکتوسرش.‌ 

🐝🐜🐞🌳🌲🌴
حالا اول راهی بعد از سه سال کتک میزنی 

خیلی ناراحتم...ولی هرکاری میکردم اروم نمیشد بعدشم صداش می گرفت اینقدر گریه می کرد..امیدوارم هیچ وقت نزنم...

ای دوست مرا دعا کن شاید نزدیکتر از من به  خدا ایستاده ای  
اونجور نمیزنیم که سیاه و کبود شه . یه در کونی یه گوشمالی یه نیشگون گاهی همش باهم 


هیچ فرقی نداره

نمیدونید چه ظلمی در حق اون طفل معصوم میکنید 

زنانی که کتاب می‌‌خوانندبرای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند.زیرا آنها با مطالعه می‌‌تواننددنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!                                                     (لینک گروه تلگرام مشاوره @visionclinic)               
بچه من 4ماهشه..سعی میکنم خیلی خوب باشم..یک ماهه بود..نمیتونستم ارومش کنم دو بار بلند داد زدم چی میخو ...

افسردگی و خستگی زایمان بوده. اشکال نداره، دست خودت نبوده. درکت میکنم. غصش رو نخور

🕊 پر میشه این خونه از رقص و گل و شادی 🕊

من اولا میزدم بعدش انقدرررر ناراحت میشدم گریه میکردم لامصب تو خواب فرشته میشن مینشستم بالا سرش خودمو فحش میدادم . اللن انقدر پرروئه میزنم اون حالت نمیشم چون هیچ جوره زبونمو نمیفهمه نه با حرف نه با کتک

دخترم همه زندگیمه
موقعی ک میخواد بزنه دستشو بگیر، نزار بزنه ولی سعی کن آشفته نشون ندی

نمیشه دستشو گرفت وحشی بازی درمیاره خیلی به حرفش گوش میدم همه چی به دلش راه میام دعواش نمیکنم فقط بزنه برای اینکه دیگه تکرار نکنه پس میزنم

نمیشه دستشو گرفت وحشی بازی درمیاره خیلی به حرفش گوش میدم همه چی به دلش راه میام دعواش نمیکنم فقط بزن ...

روانشناسا میگن ب هیچ وجه اجازه ندهید بچه شمارو کتک بزنه، ب جاش مثلا بهش بالشت بدین بزنه

من متوجه حال شما میشم اما فکر کنم کلا کتک کاریو اینطوری یاد بگیره فقط چون زورش ب شما نمیرسه کوتاه میاد

روانشناسا میگن ب هیچ وجه اجازه ندهید بچه شمارو کتک بزنه، ب جاش مثلا بهش بالشت بدین بزنه من متوجه حا ...

چی بگم خیلی مهربونم باهاش چون شوهرم خیلی باهاش مهربونه نمیخوام اونو بیشتر دوست داشته باشه به خاطر همین مهربونم خیلی لوس شده اصلا تحمل شنیدن کلمه نه رو نداره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز