2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مادر بی حوصله و بی اعصابی نیستم اتفاقا صبرمم زیاده ولی کتکم میزنم حسابی تهدیدم‌ میکنم تنبیهم میکنم

پسر را سخته واقعا . من ندارم ولی درکت میکنم

خسته از همه ی آدما . ونیاز مند بهشون. فقط دخترام  

بچه من 4ماهشه..سعی میکنم خیلی خوب باشم..یک ماهه بود..نمیتونستم ارومش کنم دو بار بلند داد زدم چی میخوای...زدم تو سر خودم..ناراحتم..کابوسش رو میبینم..هر روز میگم ببخشید مامانی...

ای دوست مرا دعا کن شاید نزدیکتر از من به  خدا ایستاده ای  
پسر را سخته واقعا . من ندارم ولی درکت میکنم

الان کتک بخوره از خودم خیلی بهتره که تو ی جمعی دهنش وابشه کاری کنه یا چیزی بگه که از خجالت بمیرم اشتباه رو باید بفهمه با هرروشی

خدای من رفیقمه تنها غمخوارمه ارامشمو مدیون حضور پررنگشم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
اخه چرا روانیه بزار بچت دنیا بیاد تو هم میزنی

خدا منو بکشه اگه بخوام بچمو بزنم

من از وقتی باردار شدم حتی یه حرف بد نگفتم میگم رو بچم تاثیر میذاره چه برسه بخوام کتکش بزنم

فشارم رفت بالا😓😑

چطوری می تونید دست روی یه موجود ضعیف بلند کنید

چجوریه که اینجا تاپیک میزنن شوهرم منو زده،همه نفرین و ناله میکنید..ولی به مادری که بچه اش رو میزنه حق میدید؟


واقعا متاسفم از شنیدن اینکه یه زن اسم خودش رو میزاره مادر ،بعد بچه اش رو آزار میده

زنانی که کتاب می‌‌خوانندبرای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند.زیرا آنها با مطالعه می‌‌تواننددنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!                                                     (لینک گروه تلگرام مشاوره @visionclinic)               

من نی نی ندارم ولی اجی کوچیکمو گاهی ک دیگ خیلی رو اعصابه میزنم بعدش خیلی بوسش میکنم و پشیمون میشم 😭

اقا ما یروز اومدیم یه ادم خوشگلو خوشتیپو بغل کنیم تق خوردیم به ایینه به همین برکت قسم😎😉

کتک نه ولی متاسفانه گاهی صبرم تموم میشه دادمیزنم  ووقتی صورتمو محکم باچنگ میگیره منم پشت دستشو میزنم ول کنه

متاسفانه جاریم خیلی دست بزن داره و نزدیک هم میشبنیم و روزی چن بااار پسرشومیزنه و ازاون بدتر برادرشوهرمم میزنه بچه رو

  ❤️لایکم نکن مهربون❤️  

فعلا که شده ۱/۵ سالش، کتک که اصلاااا و بدا نزدم و نمی‌زنم. اما اگه کار خطرناک بخواد انجام بده، بلند میگم جیزززززز، انگشت اشاره رو هم تکون میدم...فعلا تا الان در این حد بوده

🕊 پر میشه این خونه از رقص و گل و شادی 🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز