2737
2739
tinoto.irآموزش اتصال گوشی اندروید به تلویزیون و ملزومات آن

نحوه اتصال گوشی‌های اندرویدی به تلویزیون گوشی‌های همراه نقش عمده‌ای در زندگی روزمره ما ایفا می‌کنند. گوشی‌های همراه بسته به نیاز شما می‌توانند کارهای بسیاری را انجام دهند. از استفاده به عنوان یک چراغ قوه تا انجام اموربانکی و اتصال به درگاه بانکی را ایفا کنند. گوشی‌های همراه امروزه جزء لاینفکی از ملزومات زندگی مردم شده. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که از گوشی‌های هوشمند استفاده نکند. اما این گوشی‌های موبایل هم با تمام امکاناتی که دارند خالی از عیب و نقصان نیست.

یکی از کاربردهای گوشی‌های همراه تماشای فیلم‌ها و تصاویر در ابعاد بزرگ می‌باشد که با صفحه نمایش کوچک این گوشی‌ها امکان پذیر نیست.معمولاً کاربران دوست دارند فیلم‌ها و تصاویر خود را همراه با خوانواده و یا دوستان در ابعاد بزرگتر بر روی صفحه تلویزیون تماشا کنند. کاری که امروزه به لطف پیشرفت در تکنولوژی موبایو و دیجیتال دست یافتنی است.

در این مقاله می‌خواهیم نحوه اتصال گوشی‌های اندرویدی به تلویزیون را برای شما شرح بدهیم.

روش‌های آیینه کردن صفحه گوشی بر روی صفحه نمایش تلویزیون

برای آیینه کردن صفحه نمایش گوشی بر روی تلویزیون یا به اصطلاح screen mirroring به دو روش می‌شود این کار را انجام داد روش اول اتصال از طریق کابل است و روش دوم اتصال از بی‌سیم می‌باشد. که در ادامه هر دو روش را برایتان توضیح خواهیم داد.

روش اول اتصال از طریق کابل

در این روش جهت اتصال گوشی به تلویزیون نیاز به یک کابل HDMI داریم. رابط HDMI همزمان صدا و تصویر را از گوشی منتقل می‌کند. و از کیفیت بالایی برخوردار است. مزیت این روش امنیت بالای آن ، کاهش نویز و سرعت انتقال بالای آن هست.

تلویزیون های ساخته شده در یک دهه اخیر مجهز به پورت HDMI می‌باشند. همچنین تبلت‌ها و گوشی‌های اخیراً تولید شده مجهز به این پورت هستند. اما برای گوشی‌های قدیمی‌تر نیاز به یک تبدیل می‌باشد.

برای خواندن ادامه این مطلب بر روی لینک  کلیک کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687