سلام خانمها
من هشت روز قبل موعدم ۱ بی بی چک زدم که بعد یک ساعت هاله انداخت
روز موعدم یه بی بی چک زدم که خط کنترل بعد بیست دقیقه افتاد ولی باز یه هاله داشت که نمیشد دید فکر کنم خراب بود
دو روز بعد موعدم زدم که بعد بیست دقیقه هاله انداخت
امروزم که سومین روز از موعدم گذشته بی بی زدم زیر یک دقیقه یه هاله افتاد که قشنگ خطش صورتی
امکانش هست مثبت کاذب باشه؟