2777
2789
عنوان

خس خس سینه

103 بازدید | 5 پست

سلام 

پسرم چند وقته سرماخوردس . تا میاد خوب بشه باز دوباره مریض میشه . سرفه داره . همه نوع داروها دکتر داده و خورده . الان با داروی گیاهی بهتر شده ولی هنوز سرفه های خلط دار داره . دکتر بهش شربت زادیتن داده . میگن خوب نیست . داروش زادیتن خارجی هستش . ازیتروماسین خورده دو بار . اموکسی کلاو هم خورده ولی هنوز خوب نشده . میخواستم بدونم شربت زادیتن بهش بدم بخوره یا بده . 

دکتر شربت سالبوتامول هم داده ولی ترسیدم بهش بدم .

لطفا راهنمایی کنید . چه کنم ؟

زادیتن بهش بدم یا نه ؟

سالبوتامول چطور ؟

ممنونم 

  

باید دورشو بگذرونه 

کاش نقشه سرزمینم به جای گربه شبیه سگ بود تا مردمانش بجای خیانت “وفا” داشتند 😏 (دوس ندارم از زندگی شخصیم بگم میخاستم بگم الان جزو تاپیکام بود پس اینقد اصرار نکن دوست عزیز 😊) ✨دختر شاه پریون نیستم ✨اگه از غم و غصه نمیگم دلیل نمیشه خوشبختم منم مثل همه ی آدما دیگه مشکلات خودمو دارم حتی بیشتر از شما ✨ادما رو از ظاهر قضاوت نکنین 🙏مرسی اه 🤧

بچها وقتی دندون در میارن خس خس سینه هم دارن بعضی وقتها هم سرفه چون آب لثه قورت میدن و آب لثشونم داغه واسه همونه شاید 

کاش نقشه سرزمینم به جای گربه شبیه سگ بود تا مردمانش بجای خیانت “وفا” داشتند 😏 (دوس ندارم از زندگی شخصیم بگم میخاستم بگم الان جزو تاپیکام بود پس اینقد اصرار نکن دوست عزیز 😊) ✨دختر شاه پریون نیستم ✨اگه از غم و غصه نمیگم دلیل نمیشه خوشبختم منم مثل همه ی آدما دیگه مشکلات خودمو دارم حتی بیشتر از شما ✨ادما رو از ظاهر قضاوت نکنین 🙏مرسی اه 🤧

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ضمنا دکتر میگه عکس از ریه هم نیازی نیست

واسه داداش منم دکتر اسپری سالبوتامول داده گفته بعد ۵ روز مصرف نکنه دیگه

سینش خیلی خس خس میکنه ۹ ماهشه

از این کاربری دو نفر استفاده میکنند   من و دوستم نازی

زادیتن خوبه ‌ یه سری تقلبیش‌ رو آورده‌ بودن ‌ اگه از جای‌ مطمئن گرفتی بهش بده ‌ . پسر من که فقط با زادیتن‌ خوب‌ میشه‌ 

خس خس هم آلرژی هست‌ دکتر آلرژی ببری‌ بهتره‌ 

سالبوتامول‌ اسپری هم داره من برای پسرم‌ اسپری استفاده کردم ‌ شربت بهتره بهش بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792