ریتاگلی مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 203 عنوان پودر کیک 79 بازدید | 7 پست خانما دو تا پودر کیک نصفه داریم یکی پرتقالی یکی موزی میخام قاطی کنم .میشه ؟؟؟لطفا اگه تجربه ای دارین بگین .مهمانم دارم نمیخام خراب بشه. 1398/10/02 | 04:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مسافر_2009 عضویت: 1392/08/28 تعداد پست: 13524 موز و پرتقال به نظر خوشمزه میاد بزرگان بر خود سخت میگیرند ... حقیران بر دیگران .
mamanarta عضویت: 1397/04/22 تعداد پست: 4514 پودر کیک چجوریه امادست؟چجوری درستش میکنی Live the moment now✌
ریتاگلی مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 203 میتونی جدا جدا بپزیشون دوتا طعم باشه یه کم سختمه ...وقت گیره
ریتاگلی مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 203 پودر کیک چجوریه امادست؟چجوری درستش میکنی اره امادست عزیزم.با تخم مرغ و روغن و آب یا شیر مخلوط میکنی ...