2777
2789
عنوان

تست بارداری

218 بازدید | 19 پست

سلام  من این ماه با خوردن لتروزول و ۴ تا امپول  سینال فولیکول ۲۰ داشتم که دکترم بهم hcg داد تزریق عضلانی 

الان دقیقا دو هفته گذشته  و امروز هم  زمان پریود منه پریود نشدم ولی گاهی اوقات زیرشکمم  درد میگیره و ۱۰ روز میشه سینه هام خیلی درد دارن 

امروز بی بی چک زدم مثبت شد یک خط پررنگ و یک خط کمرنگ

میخواستم بدونم که این تست درسته یا امکان داره اثر hcg تو بدنم مونده باشه ؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اینو دوباره زدم پررنگ تر شد


گلم به امید خدامامان شدی الهی شکر بدو برو ازمایش بده و خبرشم به ما بده بدوووووووو😍😘

عاخ از این بی بی های پررنگ و مثبتم آرزوست

۹۹/۱۱/۲۵ بعد از ۲۵روز تاخیر بی بی مثبت شد۹۹/۱۱/۲۷ آزمایشم مثبت شد با بتای ۹۰ خدایا سپردمش بخودت ۹۹/۱۲/۱۰ سونوی تشکیل جنین دادم الهی شکر ۵هفته شدم..۹۹/۱۲/۲۴قشنگ ترین صدای دنیارو شنیدم .خدایا خودت حافظ این معجزت باشو بالاخره ۲۰ مهرماه فرشته من بدنیا اومد پسر قشنگم عاشقتم.401/9/17 بارداری دوم .خدایا خودت تودلیمو حفظ کن.۹/۲۳سونوی تشکیل ساک و جنین دادم.
منم آرزوم همینه برات دعا می‌کنم شماام برا من دعا کن شاید فرجی شد


الهی که هر چی خیره برات پیش بیاد عزیزم روزی که رفتم پیش دکترم آزمایش منو دید گفت تنبلی شدید داری کارت سخته اون ماه کلی دارو خوردم آمپول زدم ولی نشد پریود شدم کلی گریه کردم ولی دیگه گفتم باید اروم باشم خدا خودت میدونی دلم فقط به تو خوشه برات کاری نداره تو دلم امیدوار بودم گفتم خدا هر وقت خودت میدونی بهم بگه بده شاید من عجله دارم این ماه با سری اول داروها جواب نداد دوباره آمپول زدم دکتر گفت خوبه انشالله که مثبت بشه الانم خیلی حسم خوبه ولی همش فک میکنم خوابه امیدوارم که همه ی کسایی که منتظرن خدا بهشون کمک کنه فقط  استرس نداشته باشین خدا درست میکنه

منم آرزوم همینه برات دعا می‌کنم شماام برا من دعا کن شاید فرجی شد


الهی بحق امام زمان هر دوتامون بزودی زود دلمون با دیدن دو خط پر رنگ بی بی و ازمایش مثبت بارداری شااااااد بشه😍😍😍

۹۹/۱۱/۲۵ بعد از ۲۵روز تاخیر بی بی مثبت شد۹۹/۱۱/۲۷ آزمایشم مثبت شد با بتای ۹۰ خدایا سپردمش بخودت ۹۹/۱۲/۱۰ سونوی تشکیل جنین دادم الهی شکر ۵هفته شدم..۹۹/۱۲/۲۴قشنگ ترین صدای دنیارو شنیدم .خدایا خودت حافظ این معجزت باشو بالاخره ۲۰ مهرماه فرشته من بدنیا اومد پسر قشنگم عاشقتم.401/9/17 بارداری دوم .خدایا خودت تودلیمو حفظ کن.۹/۲۳سونوی تشکیل ساک و جنین دادم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز