خوشبحال اونایی که خونه دارن از خودشون همیشه بخدا گفتم من دنبال جمع کردن مال و ثروت نیستم فقط ی خونه تو ی تیکه از زمینش بهم بده ک از این بلاتکلیفی در بیام خدا شاده اصلا قصدم زیاده خواهی نیست همین خونه مستاجری هم جای شکر داره..واقعا رو اعصابمه این بی خونگی سال زیادی همنشده ولی نمیتونم هر سال گوشت تنم بلرزه ک میخوام بلند بشم یا در بدر دنبال صاحبخونه واسه چونه زدن سر مبلغ اجاره..امشبم اومدیم مسکن ملی ثبت نام کنیم ک یدفه همه ظرفیتا تکمیل شد در عرض نیم ساعت😶حالم خیلی بده نه دیگ خونه میخوام نه بچه خسته شدم نمیخوام ناشکری کنم نمیخوام کفر بگم ولی هرچقدر التماس خدارو کردم هیچکدومو نداد بهم خیلی معذرت میخوام هیچکسو نداشتم باهاش دردل کنم بغض گلومو گرفته باید با یکی حرف میزدم اینارو میگفتم ...