2777
2789
عنوان

ژل لب زدم بیاید 🤗🤗🤗

248 بازدید | 16 پست

عکس نمیتونم بدم شوهرم اجازه نمیده اونایی که زدن چند وقت بعد پفش میخوابه؟ من اون طور که دلم میخواست خوب خوب و بزرگ نشده ۱ سی سی ۳۰ زد...کی میتونم دوباره برم بزنم من باید پس انداز کنم بخاطر همین میپرسم گفت برا ترمیم خواستی بیا که فکر کنم پول نگیره...

 تیکر تولد یک سالگی .....من فرزندم را به بی بدیل ترین حالت ممکن دوست دارم..آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی‌شوی، به من امیدوار باش_ زمر/53

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پیش کی رفتی چه ژلی زدی ؟ هر سی سی چند من اخر ماه گونه و زیر چشم وقت گرفتم میترسم یکم درد داره؟

پیش حبیب زاده..

 تیکر تولد یک سالگی .....من فرزندم را به بی بدیل ترین حالت ممکن دوست دارم..آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی‌شوی، به من امیدوار باش_ زمر/53
درد داشت زدی

نه فقط بی حسی درد داشت 

 تیکر تولد یک سالگی .....من فرزندم را به بی بدیل ترین حالت ممکن دوست دارم..آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی‌شوی، به من امیدوار باش_ زمر/53
نگفتی چند

سی سی ۳۵۰

 تیکر تولد یک سالگی .....من فرزندم را به بی بدیل ترین حالت ممکن دوست دارم..آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی‌شوی، به من امیدوار باش_ زمر/53
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ضد آفتاب

ehsanr | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز