2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


لطفا درمورد منم بگو


احساساتی هستی و کمی فلسفی...اعتقادات به چیزای خاصی داری

اگه ازدواج کنی زیادی برای شوهرت و زندگیت کم نمیذاری

احساس نگرونی میکنی واسه چیزای کوچیک

خب گفتن مغروری دیگه🤔

نه میگم برعکسشم یعنی اصلا از خودم خوشم نمیاد چه برسه بخوام مغرور باشم😂

  شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌺🌺🌺🌺السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌺🌺❤️❤️
احساساتی هستی و کمی فلسفی...اعتقادات به چیزای خاصی داری اگه ازدواج کنی زیادی برای شوهرت و زندگیت کم ...

درسته

یکی تو ذهنمه الان. میتونی بگی این شخص چقد دوسم داره؟ چند درصد

۹۹ درصد چیزایی که راجع بهشون نگرانی، هیچوقت اتفاق نمیوفتن🌹
اها عیب نداره حداقل مث من کور نیستی😑

عزیزم😂❤️حواست نبود دیگه زیاد پیش میاد

  شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌺🌺🌺🌺السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌺🌺❤️❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز