2777
2789
عنوان

بیاین😔

54 بازدید | 3 پست

تو تاپیک قبلیم گفتم خیلی دلمو شکس اینم خواستم بگم من بخاطر جدایی ک داشتم افسردگی گرفتمو دارو مصرف میکردم همه رو ب رخم کشید ک تو روانی دیوونه ایی

واقعا وقتی خانواده اینجور باشن از بقیه انتظار نمیده😔😔😔😔

بعدم وقتی یکی سرشون میاره میگن چه گناهی کردیم ی نگاه دورشون نمیکنن ببینن دل کیو شکستن ک سر خودشون اومد...

ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨

چندسالته؟ منظورت از جدایی طلاق بود؟

داری امضامو میخونی؟؟؟ من ده ساله تو حسرت یه ارزو هستم. دیگه کم اوردم. فقط باید معجزه بشه من به این ارزوم برسم😔 خدا منو نمیبینه. توروخدا شما بهش بگید. شما منو دعاکنید. سر نماز... همین الان با همین دل پاکتون. یه صلوات برا ارزوم بفرستید. لطفا😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اها فهمیدم. 

بیخیال باش. من چند روز اونقد این حرفارو به خودم گرفتم  بخدا دارم از سردرد میمیرم اما از عصر به خودم گفتم به جهنم فقط به جهنم دیگه😞😑

داری امضامو میخونی؟؟؟ من ده ساله تو حسرت یه ارزو هستم. دیگه کم اوردم. فقط باید معجزه بشه من به این ارزوم برسم😔 خدا منو نمیبینه. توروخدا شما بهش بگید. شما منو دعاکنید. سر نماز... همین الان با همین دل پاکتون. یه صلوات برا ارزوم بفرستید. لطفا😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز