2777
2789
عنوان

من پر توقعم؟

215 بازدید | 21 پست

من دانشگاه شهر دیگه ای قبول شدم ۵ هفته هست خونه نرفتم برای فرجه ای که هست می خواستم برم خونه از طرفی مامانم که تنها دل خوشیم هست در دنیا با اینکه زمانش رو از قبل می دونسته میگه باید برای مراقبت از مادربزرگت برم چون بیمار هست و خونه نیستم البته به نوبت خواهر برادرهای دیگه اش هم کمک می کنن من میگم نوبتت رو تغییر میدادی تو که می دونستی من میام و چقدر بهت وابستم و چه بیماری سخت روحی رو پشت سر گذاشتم و به حمایتت نیاز دارم ولی توجه نمی کنه خیلی دلم رو شکست خیلی از دیشب تاحالا دارم گریه می کنم خیلی ناراحت شدم در آخر بهش گفتم من نمیام بعد امتحان ها میام

من همونی هستم که با بزرگترین ترس زندگیم رو به رو شدم بیماری که هیچ کس درک نمیکنه بدتر از سرطان باخاک یکسانم کرد وتاابد باهام هست!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب شايد حالش خيلى بده، توام اگه ميتونى برو خونه مامان بزرگت

امیدوارم انقدر موفق بشم که بتونم حتی به اونایی که بهم گفتن نمیتونی کمک کنم... اونایی که مسخره کردن و گفتن دلت خوشه... من دارم به هدفم نزدیک و نزدیک تر میشم💪🏽

عزیزم بعضی اوقات پیش میاد شاید کسی نتونسته جای مادرت وایسته.

نمیتونی توام بری پیش مادربزرگت که هم مادرت به کارش برسه هم تو پیش مادرت باشی

مانده ام در کوچه های بی کسی،سنگ قبرم رو نمیسازد کسی،سوخته ام خاکسترم را باد برد،بهترین یارم مرا از یاد برد

بنظرم مادرت مجبوره ببین وقتی داری میگی مریضه و سنش بالا برای نادربزرگ منم ما همش به مامانم گفتیم تو نرو برای بستریش بذار خاله بره تو فردا میری و...خلاصه خداروشکر مادرم به حرف ما گوش نکرد و رفت چون بعد چندروز مادربزدگم فوت شدن ببین بهتره شما یکم الان شرایشو درک کنی

با کمترین هزینه عکسهای قشنگتون و براتون کلیپ میسازم کلیپ تولد،ماهگرد،ولنتاین،عروسی،نامزدی و....پیج اینستا clipsaz123 اگه سفارش داشتین بگین از نی نی سایت هستین که تخفیفم بدم😍بهترین هدیه برای کسایی که دوسشون دارین
خب شايد حالش خيلى بده، توام اگه ميتونى برو خونه مامان بزرگت

نه حالش بد نیست شرایطش رو می دونم

من همونی هستم که با بزرگترین ترس زندگیم رو به رو شدم بیماری که هیچ کس درک نمیکنه بدتر از سرطان باخاک یکسانم کرد وتاابد باهام هست!
بنظرم مادرت مجبوره ببین وقتی داری میگی مریضه و سنش بالا برای نادربزرگ منم ما همش به مامانم گفتیم تو ...

عزیزم دراون حی نیست یه پیرزنی هست که روی تخت نشسته پرستار داره فقط یکی باید کنارش باشه کار خاصی ندتره

من همونی هستم که با بزرگترین ترس زندگیم رو به رو شدم بیماری که هیچ کس درک نمیکنه بدتر از سرطان باخاک یکسانم کرد وتاابد باهام هست!

فقط داری از ی بعد میبینی

بیمار داشتن و پرستاری از ی سالمند خیلی سخته

همه باید باهم هماهنگ باشن و ی چرخه اس ک باید باهم مچ بشن

اما اینکه یکی از چرخه خارج بشه کل حساب کتابا بهم میریزه یکم سخته ولی توام راه بیا برو خونه مادربزرگت هم پیش مادرتی هم مادرت ب مریضش میرسه 

هم اینکه تو درستو میخونی 

ی تیر چند نشووونه

خیلی پیش امده اینجا طلب دعا کردم و خیلی خیلی معجزه وار برام به رحمت خدا انجام شده.بازم التماس دعا گویتان هستم برام دعا کنید مادر و همسر صبوری باشم مادر وهمسر مهربونی باشم بتونم فرزندمو ب شایستگی تربیت کنم .مسائل رو به نحو احسنت یادش بدم.جوری باشم ک خدا بیامرزی برام باشه.این فقط ب همت خودم و دعای شما مقدوره اینکه دعا خیر بدرقه راحت باشه تو تقدیر و سرنوشتت بی مهابا تاثیر گذاره.🙇🙇🙇
عزیزم بعضی اوقات پیش میاد شاید کسی نتونسته جای مادرت وایسته. نمیتونی توام بری پیش مادربزرگت که هم م ...

نه گلم خونه مادربزرگم اصلا ممکن نیست مدام در حال رفت و آمدن بچه های دیگه اش و نمیشه درس خونو خونه خودمون هم درس می خوندم هم کنار مامانم بودم

من همونی هستم که با بزرگترین ترس زندگیم رو به رو شدم بیماری که هیچ کس درک نمیکنه بدتر از سرطان باخاک یکسانم کرد وتاابد باهام هست!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792