parnian1367 مدیر عضویت: 1398/04/04 تعداد پست: 388 عنوان بیبی چک | مشاهده متن کامل بحث + 611 بازدید | 38 پست شب 27 سیکل این بیبی مثبته یا منفی 1398/09/26 | 11:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
parnian1367 مدیر استارتر عضویت: 1398/04/04 تعداد پست: 388 علایم پریودی توبارداری هم هست من ندارم...حتی پریودی هم ندارم!
parnian1367 مدیر استارتر عضویت: 1398/04/04 تعداد پست: 388 نگران نباش. چند ساله ازدواج کردی جبکلوگیریت چ جوری بوده؟؟؟؟ تقریبا سه سال....دو سال جلوگیری طبیعی...سنمم بالاست...31 سالمه
7369 عضویت: 1398/07/03 تعداد پست: 7842 تقریبا سه سال....دو سال جلوگیری طبیعی... سنمم بالاست...31 سالمه ایشاا که میشی استرس نداشته باش
parnian1367 مدیر استارتر عضویت: 1398/04/04 تعداد پست: 388 منم تقریبا ۲۵سیکلم بعدازیساعت بی بی چک هاله انداخت ولی دیشب یعنی یک روز بعدازتاخیر فوری مثبت شد برام ... مبارکه عزیزم حتما شما هم برای من دعا کن
parnian1367 مدیر استارتر عضویت: 1398/04/04 تعداد پست: 388 31 کجا بالاس چی بگم...هنه میگن بالای سی اگه تا 6 ماه نشی مشکلی هست...دو ماهم دکتر رفتم ولش کردم...گفتم ببینم تا یک سال باردار میشم یا نه
7369 عضویت: 1398/07/03 تعداد پست: 7842 چی بگم...هنه میگن بالای سی اگه تا 6 ماه نشی مشکلی هست... دو ماهم دکتر رفتم ولش کردم...گفتم ببینم تا ... همه الکی میگن اینا همه حرفه