2777
2789
عنوان

جانِ منی...

667 بازدید | 0 پست

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست

به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم

مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد؟

مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم؟

بگو معنی تمرین چیست؟

بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟

بریدن از خودم را؟

مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی ...

همه می دانند که دوری تو روحم را می آزارد

نگاهت را از چشمم برندار مرا از من نگیر ...

هوای سرد اینجا را دوست ندارم

مرا عاشقانه در آغوش بگیر که سخت تنهام

دیگه هیچی برام مهم نیس اصن پامو از پتو میارم بیرون بذار جنا بخورن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792