2777
2789
عنوان

شقاق سینه

| مشاهده متن کامل بحث + 176 بازدید | 18 پست
نه از ۴ جا ترک خورده بود خون میومد...خیلی سرکوفت خوردم هیچوقت یادم نمیره 😔

الهییی

فدای سرت

چاره ای نبوده دیگ خب

لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 

مشکل منم بود , بیشتر ۳ماه درگیرش بودم باگریه شیرمیدادم 

کرم هیدودرم زدم , پماد آد, کره ,روغن محلی هرچی زدم فایده نداشت

آخرش رفتم دکتر گفت طریق شیردادنت  اشتباه , خیلی خم میشی 

گفت باید خودت صاف بشینی وبچه روبیاری بالا یا بالشت بزار زیرش

گفت چون داره دندون درمیاره اینجوری شد 

گفت وازلین و روغن نارگیل باهم بزن 

خداروشکر الان زخمش بهتر شده فقط قرمزه دیگ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکل منم بود , بیشتر ۳ماه درگیرش بودم باگریه شیرمیدادم  کرم هیدودرم زدم , پماد آد, کره ,روغن م ...

خدارو شککککر

لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 
منم سر دختر اولم به همین فضاحت بود و تقریبا ۴ ۵ روزی طول کشید خوب شد سر دومی خون نیومد فقط هلاک بودم ...

خیلی حس بدیه..شیر داشتم شدید ولی نمیتونستم بچمو شیر بدم

گاهی "هیچکس" را نداشتـه باشی بهتـر است...            باور کن بعضیـها تنهاترت میکننـد...  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز