مشکل منم بود , بیشتر ۳ماه درگیرش بودم باگریه شیرمیدادم
کرم هیدودرم زدم , پماد آد, کره ,روغن محلی هرچی زدم فایده نداشت
آخرش رفتم دکتر گفت طریق شیردادنت اشتباه , خیلی خم میشی
گفت باید خودت صاف بشینی وبچه روبیاری بالا یا بالشت بزار زیرش
گفت چون داره دندون درمیاره اینجوری شد
گفت وازلین و روغن نارگیل باهم بزن
خداروشکر الان زخمش بهتر شده فقط قرمزه دیگ