2777
2789
عنوان

شقاق سینه

176 بازدید | 18 پست

سلام خانما

چیکارکنم خوب بشه😭😭😭

هیدرودرم زدم

شیر خودمم زدم تاحالا سرش

ولی خوب نمیشه

خیلی اذیتم

راهکار بدین لطفا🌹😘

لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بهترین کرم رو زدم هیچ اثری نکرددد یه دوستی داشتم گفت روغن حیوانی بزن زدم عالی بود

ممنونم

لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 
جوش شیرین بریز تو یک ظرف یکم ابش کن چندتا گلوله پنبه بنداز توش هردفعه که به بچه شیر دادی بعدش یکی از ...

ممنون عزیزم

لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 
عزیزززم هیچوره خوب نمیشد؟

نه از ۴ جا ترک خورده بود خون میومد...خیلی سرکوفت خوردم هیچوقت یادم نمیره 😔

گاهی "هیچکس" را نداشتـه باشی بهتـر است...            باور کن بعضیـها تنهاترت میکننـد...  
نه از ۴ جا ترک خورده بود خون میومد...خیلی سرکوفت خوردم هیچوقت یادم نمیره 😔

منم سر دختر اولم به همین فضاحت بود و تقریبا ۴ ۵ روزی طول کشید خوب شد سر دومی خون نیومد فقط هلاک بودم هلاک .  انگار خنجر میزدن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792