2777
2789

ببخشید ببخشید بی ادب نیستم حرص دراومد

میگم به تخمدان چپ م

اگه مشکل مالی دارید هر شب سوره ی واقعه بخونید معجزه ش رو تو زندگی تون میبینید الخصوص بعد از نماز عشا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی جملش تموم شد یه خنده بلند میکنم بعدم هی ریز ریز میخندم میگم وای شرمنده دست خودم نیست و دوباره میخندم  

هر گاه ارزش ها عوض میشوند ،عوضی ها با ارزش میشوند .    گاندی

خدایی این یکی رو تابحال نشنیده بودم😑😑😁

طفلی از حسادت چی میکنه.

یبار جواب دندان شکن بده و خلاص

 من مسلمان هستم .اسلام کامل است.اما،من نیستم.اگر اشتباهی از من سر زد؛ این عیب را به من نسبت دهید نهدینم!!! 👈 این روزها بیشتر معنی دعای فرج رو میشه درک کرد، پس لطفا همه با هم بخونیم 🤲💗﷽💗اِلهى‏ عَظُمَ الْبَلاءُ، وَ بَرِحَ الْخَفآءُ، وَانْکشَفَ الْغِطآءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجآءُ، وَ ضاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ، و اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيک‏ الْمُشْتَکى‏، وَ عَلَيک الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخآءِ، اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ، اُولِى الْأَمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَينا طاعَتَهُمْ، وَ عَرَّفْتَنا بِذلِک مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ، فَرَجاً عاجِلاً قَريباً کلَمْحِ‏ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ، يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ، يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ، اِکفِيانى‏ فَاِنَّکما کافِيانِ، وَانْصُرانى‏ فَاِنَّکما ناصِرانِ، يا مَوْلانا يا صاحِبَ‏ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، اَدْرِکنى‏ اَدْرِکنى‏ اَدْرِکنى‏، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرينَ.🤲خدايا بلاء عظيم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و اميد قطع شد و زمين تنگ شد .....😔🌼اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری(س)🌼
اره مادرشوهر من پدرمو دراورد همش از جلو شوهرم ميكه من خوشگلم من از زنت قشنكترم 

بگو مادر جون اینقدر میگید خدایی نکرده چشمتون میکنن..

زبوووونم لاااال😆😆😆

این منم من، زنی تنها در استانه فصلی سرد.. و این هم دخترم، دختری تنها در استانه فصلی سرد و این هم شوهرم ،شوهری تنها در استانه فصلی سرد😅😎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تدریس زبان

kimiaaaaaaaaaa | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز