2777
2789
خوشتیپه

بله خیلی

جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بزار 😅

چرا میخندی😆

من مانده ام مهجور از او، بیچاره و رنجور از او،گویی که نیشی دور از او در استخوانم میرود، در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن،من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود♥
میترسم بدوزدنش😅

اوه پس نمیذارم😎

من مانده ام مهجور از او، بیچاره و رنجور از او،گویی که نیشی دور از او در استخوانم میرود، در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن،من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود♥
اره اینجا دخترا تو کمینن 😅😆من خودم مربی ام بزور یع پسر سیکسپکی پیدا کردم به دوستام نشون دادمش اونا ...

😂😂😂

من مانده ام مهجور از او، بیچاره و رنجور از او،گویی که نیشی دور از او در استخوانم میرود، در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن،من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود♥
وا من حرف بدی نزدم برخوردتون خیلی بده اینطوری تصورتون نمیکردم

ن خوب من فول جنبه ام عکس هم همه جا ریخته لوزومی نداره که برا یه عکس متاهل ذوق کنم شما یکم زیاده روی کردین وگرنه من مخلص همتونم هستم ☺

ن خوب من فول جنبه ام عکس هم همه جا ریخته لوزومی نداره که برا یه عکس متاهل ذوق کنم شما یکم زیاده روی ...

زیاده روی نکردم اشتباه متوجه شدم فکرکردم عکس همسرتونو میخوای بذاری که ذوقشو داری 

ولی برخوردتون گویای جنبه بالاتون نیس

جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"
زیاده روی نکردم اشتباه متوجه شدم فکرکردم عکس همسرتونو میخوای بذاری که ذوقشو داری  ولی برخوردتو ...

ن اخه مجردم بهم برخورد حرفتون ☺البته دوست ندارم کسی ازم دلخور بشه من معذرت میخوام 🌹

ن اخه مجردم بهم برخورد حرفتون ☺البته دوست ندارم کسی ازم دلخور بشه من معذرت میخوام 🌹

گفتم که گلم من اشتباه متوجه شدم وگرنه اینجا کسیو نرنجوندم هیچوقت 


جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز