2777
2789
عنوان

سوال زنانه

401 بازدید | 11 پست

خانوما من پریودی نامنظمی دارم و این ماه حدود یه هفته عقب انداختم و میدونم که باردار نیستم دیشب یه رابطه بدون جلوگیری داشتم و بعد قرص ارژانسی خوردم میخواستم بدونم احتمال بارداری هست یا نه؟

و اگه هست راهی هست که الان انجام بدم که باردار نشم


به هر چی میپرستید بیخیال اسم کاربری من بشید هنوز که هنوزه خودمم نمیدونم برای چی این اسمو گذاشتم نه خودم سیگار میکشم نه سیگار دوست دارم نه شوهرم سیگار میکشه😫😫😫😫😫ممنون میشم لایک نکنید❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه اگه قرص اورژانسی رو درست استفاده کرده باشی اصلاااااا احتمالش نیست

دوتا ۷۵ درصد بود که هر دوشو با هم خوردم

به هر چی میپرستید بیخیال اسم کاربری من بشید هنوز که هنوزه خودمم نمیدونم برای چی این اسمو گذاشتم نه خودم سیگار میکشم نه سیگار دوست دارم نه شوهرم سیگار میکشه😫😫😫😫😫ممنون میشم لایک نکنید❤
فک کنم ۱۲ ساعت بعدم باید یه دونه میخوردید

گفتم باهم بخورم بهتر اثر میکنه😐

به هر چی میپرستید بیخیال اسم کاربری من بشید هنوز که هنوزه خودمم نمیدونم برای چی این اسمو گذاشتم نه خودم سیگار میکشم نه سیگار دوست دارم نه شوهرم سیگار میکشه😫😫😫😫😫ممنون میشم لایک نکنید❤
گفتم باهم بخورم بهتر اثر میکنه😐

آره درست خوردی

بلافاصله بعد رابطه ۲ عدد و ۱۲ ساعت بعد ۱ عدد


کلا ۳ تا دونه باید میخوردی

البته حدود ۱۰٪ احتمال حاملگی وجود داره ها

😍اللهم صل علی محمد و آل محمد 😍 الهی شکرت بخاطر همه چیز😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز