2777
2789
عنوان

کسی مجازی

176 بازدید | 16 پست

باهمسرش اشنا شده و ازدواج کرده باشه ب خاتوادهاتون چی گفتید من با عشقم تو ی بات اشنا شدم اگ بخواد بیاد خواستگاری ب خانوادها چی بگیم اخه 

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

راستشو بگو.😐 

 تنهایی رو ترجیح میدهم به تن هایی که روح شان با دیگری ست ... تنهایی تقدیر من نیست ، ترجیح من است ! لطفا اگر نظر مخالف منو داری و میخوای جنجال به پا کنی ریپلای نکن 🙏 هر گونه توهینی گزارش زده میشه .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


راستشو بگید اگه فکر میکنید کارتون درسته


خب مشخصه آشنایی تون و نوع شناختتون اشتباهه و خودتونم میدونید. در ضمن مطمئن باش پس فردا بری تو زندگی تیکه های شوهرتو خواهی شنید شک و تهمتا هم شروع میشه.

خشت اول رو درست بردار همیشه . تو بات عشق پیدا نمیشه

بزار ببینیم میاد اصن😂😂

والدینی ک میگید دخترم باید تا قبل ۸خونه باشه    نیستی ببینی تا هشت چه میکنه این بازیکن.......‌‌....!                               😂😂😐میشه برای رسیدن ب اهداف وارزوهام ی صلوات بفرستی😢فرستادی بگو منم برات بفرستم😉پروفایل ادم اثر انگشت ادمه 😂😂😂برندار خانم 😂😂😂برندار         

بات ؟ 😐 روبات نباشه خودشم ؟ 😁

همه چیز درست میشه ؛ دقیقا ۳۲ ام همین ماه  ساعت ۲۵  :)  . ✓ بهتر است برگردیم به دوران جاهلیت اعراب و دخترانمان را زنده به گور کنیم ، دختران که خدای نکرده حق خندیدن و عاشق شدن را ندارند ... مالک اصلی بدن و روح آنها همان مردانی هستند که به اسم غیرت سر از تنشان جدا می کنند و دیگران آنها را تحسین میکنند ...کاش کسی بود که به مردها حالی میکرد تو چه پدر باشی چه شوهر ، صاحب هیچ کدام از اعضای بدن زن نیستی ، بجای او تصمیم نگیر ، بجای او فکر نکن ، بجای او حرف نزن ، بجای او زندگی نکن و چون زور بازوی بیشتری داری ،، نه عقل بیشتر!!، به او آسیب نزن ... ما همه انسانیم عهد بستیم که انسان باشیم... کاش آدمی را آدمیب بود . (غمگینم برای تمام دختران و زنان مظلوم دنیا 💔)

بله من زوجای زیادی رو میشناسم تو فیسبوک یا تلـگرام آشنا شدن و ازدواج کردن

مَرد هستم، همین...                                                                                                                              پرسیدند ادب از که آموختی؟ گفت: از کاربران نی نی سایت.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز