من جراحی کردم اگه بعد عمل نزاری دیگه یبوست بگیری اصلا مشکلی پیش نمیاد باید جراح داخلی بری دکترم گفت لیزر دوام نداره عملش جراحی کن منم حرفشو گوش کردم خیلییی سخته عملش زیاد درد نداره ولی اینکه نتونستم دکتر خانومدپیدا کنم خیلی اذیت شدم ولی دکترم واقعا عالی بود دکتر مقصود لو تو شهریار مطب داره من چند سال پیش عمل کردم یادمه چند تا بیمارستان قرارداد داشت اگه از اینترنت پیداش کنی واقعا عالیه