2789
عنوان

درد تخمدان چپ

5438 بازدید | 27 پست

خانمها، من پریود منظم دارم. دوره قبل، روز بیستم دوره ام پریود شدم. فک کردم لانه گزینی هست اما خونش دقیقا مثل پریود بود. این ماه سه چهار روز از تخمک گذاریم رد شده، دو روزه درد شدیدی روی تخمدان چپم دارم که از امروز وارد کشاله رانم شده، به حدی که موقع راه رفتن، خم شدن هم درد میگیره، بی بی چک هم میزنم منفی هست، خیلی شدید هم احساساتی شدم. گاها گر گرفتگی هم دارم.به نظرتون درد تخمدان میتونه نشانه لانه گزینی باشه؟کسی این تجربه رو داشته؟؟؟؟تورو خدا کمکم کنید😩

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نمیدونم 

من اینبار برعکس دفعات دیگه درد تخمکگذاریم ۴_۵ روز طول کشید همش میگفتم حتما بارداری خارج رحمیه.خواستم برم سونو .کاربرا گفتن تازه ی هفته از اقدامت گذشته بارداری نشون نمیده


حالام‌خوب شد نمیدونم چی بود

 میتونه کیستم باشه خود تخمگ گذاریم درد داره

نه یک ماه پیش برای امادگی بارداری چک کردم اصلا کیست ندارم. دردش با درد تخمکگذاری فرق داره. تازه سه چهار روز هم از تخمک گذاریم رد شده

نمیدونم  من اینبار برعکس دفعات دیگه درد تخمکگذاریم ۴_۵ روز طول کشید همش میگفتم حتما بارداری خا ...

منم بیار خارج رحمی داشتم افتضاح بود 

😣😣

زود ایشالا که بارداری باشی عزیزم

  😍بخاطرهتوچقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام ! دختر ناز من داره میاد 😍😍 😍 😍 عشق مامان من منتظرتم. بعد کلی سختی خدا بهم یه فرشته داد

نه یک ماه پیش برای امادگی بارداری چک کردم اصلا کیست ندارم. دردش با درد تخمکگذاری فرق داره. تازه سه چ ...

یه سوال شماام احساس می‌کنی زیر دلتون انگار یه چیزی نی ترکه مثل حباب؟

  😍بخاطرهتوچقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام ! دختر ناز من داره میاد 😍😍 😍 😍 عشق مامان من منتظرتم. بعد کلی سختی خدا بهم یه فرشته داد

امان از این دردا..من امروز فردا موعدمه دیگه...خواب بودم بدازظهر یهو از دردشدید بیدارشدم..زیرشکمم بین تخمدانا چنان وحشتناک تیرمیکشید..حس میکردم یچیزی میخاد بیاد بیرون از اونحا...میگفتم فشارش بدم زودتر بیاد..چیزیم نبود..ولی مردم و زنده شدم

میگید یعنی میتونه خارج از رحم باشه؟؟؟😭

نه بابا درد خارج رحم غیر قابل تحمل

  😍بخاطرهتوچقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام ! دختر ناز من داره میاد 😍😍 😍 😍 عشق مامان من منتظرتم. بعد کلی سختی خدا بهم یه فرشته داد

اره، نفخ نیستا، جاش هم با نفخ فرق داره، نزدیک تخمدانه

منم دقیقا همین حس و دارم 😀 ایشالا که بارداری

  😍بخاطرهتوچقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام ! دختر ناز من داره میاد 😍😍 😍 😍 عشق مامان من منتظرتم. بعد کلی سختی خدا بهم یه فرشته داد

ممنون گلم خیالم راحت شد😘😘

خواهش می کنم 

  😍بخاطرهتوچقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام ! دختر ناز من داره میاد 😍😍 😍 😍 عشق مامان من منتظرتم. بعد کلی سختی خدا بهم یه فرشته داد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792