خوا مدیر استارتر عضویت: 1398/05/03 تعداد پست: 18169 عنوان پیراشکی 112 بازدید | 11 پست کی پیراشکی بلده بهم یادبده بنظرتون چرا دوست دختر رونالدو چشم نمیخوره ولی خانومای اطراف من فرت فرت چشممیخورن 1398/09/21 | 14:58 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خوا مدیر استارتر عضویت: 1398/05/03 تعداد پست: 18169 حال ندارم😅😅 سرچ کن منم حال ندارم سرچ کنم بنظرتون چرا دوست دختر رونالدو چشم نمیخوره ولی خانومای اطراف من فرت فرت چشممیخورن
عمم عضویت: 1398/02/12 تعداد پست: 4983 من خمیر بربری میگیرم توشم مواد پیتزا میریزم میپیچم یا تو فر یا تو روغن سرخ میکنم مهربونا واسه خونه دارشدنم صلوات میفرستین🌼🌸🌹
بهار۷۴۷۴ عضویت: 1398/05/08 تعداد پست: 8461 پیراشکی ک یاد دادن نمیخادپیازو تف بده گوشتو بریز وسط پخت فلفل دکلمه های نگینی خورد کردی هم بریز اخرش ک میخای خاموش کنی قارچارو بریز درشم ببند و خاموش کنم ادویه ها هم یادت.نره مخصوصا اویشنبزار لا خمیر یکمم پنیر پیتزا بزن خمیرو جمع کن سلام ملیکم
تی_تی2 عضویت: 1395/10/13 تعداد پست: 26570 چه نوعیش؟شیرینی یا گوشتی؟ ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
mahtab842 عضویت: 1398/02/30 تعداد پست: 1217 خمیر نون باگت بگیر بعدمپادوبریزتوش وبذار فر معرکههههههههه میشه بااین خمیر پیتزا هم میشه درست کرد
anistone عضویت: 1397/07/30 تعداد پست: 13046 اینو ببین پیراشکی نیست ولی راحتهhttps://www.instagram.com/p/B58TKqLAqym/?igshid=ae4ldw39bye7 بحَقّ الحُسَین اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج 🖤🖤🖤🖤 دعای من در روضه اباعبدلله الحسین علیه السلام فقط ظهور امام زمانم
مامان_دوتا_بچه1 عضویت: 1392/11/19 تعداد پست: 6940 من خمیر بربری میگیرم توشم مواد پیتزا میریزم میپیچم یا تو فر یا تو روغن سرخ میکنم خمیربربری خیلی شل نیست؟من یه بارگرفتم برای پیتزا خیلی شل بود اصن نمیشد درست کرددیگه اخرخودم کلی ارد ریختم توش ک یه کم سفت شد ولی خب دیگه اون لطافتو نداشت
مامان_دوتا_بچه1 عضویت: 1392/11/19 تعداد پست: 6940 خمیر نون باگت بگیر بعدمپادوبریزتوش وبذار فر معرکههههههههه میشه بااین خمیر پیتزا هم میشه درست کرد خمیرباگت شل نیستش؟من یه بار خمیربربری بود یا سنگک گرفتم براپیتزاخیلی شل بود مجبورشدم کلی ارد بهش اضافه کنم تابتونم توسینی پهنش کنم
mahtab842 عضویت: 1398/02/30 تعداد پست: 1217 خمیرباگت شل نیستش؟ من یه بار خمیربربری بود یا سنگک گرفتم براپیتزا خیلی شل بود مجبورشدم کلی ارد بهش ... برا من که شل نبود اصلادوستمم گرفت شل نبود
عمم عضویت: 1398/02/12 تعداد پست: 4983 خمیربربری خیلی شل نیست؟ من یه بارگرفتم برای پیتزا خیلی شل بود اصن نمیشد درست کرد دیگه اخرخودم کلی ... حتما زیاد گذاشتی مونده هی پف کرده شل شده من آرد نمیزنم با روغن باز میکنم رو سینی مهربونا واسه خونه دارشدنم صلوات میفرستین🌼🌸🌹