2789
عنوان

پرسینگ😍

| مشاهده متن کامل بحث + 369 بازدید | 39 پست
قشنگ ک‌خیلی چیزا قشنگه،من تتو هم خیلی دوس دارم ولی خب تتو خیلی خفنه😂😂😂خفن تر از پرسینگ لب

تتو درد داره پرسینگ خوبه😥

نی نی خوشگلم مرسی ک اومدی تودلم😍😍عاشقتم بااینکه ندیدمت۹۸/۳/۲۳آزمایشم مثبت شد�👪نفس مامان بابا منتظرتیم...همسرم همه زندگیمه❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی طلایی خیلی باریک گرفتم 15 تومن ، رو لبم میشه زد، من که از بدلیجات فروشی گرفتم اما نقره و طلاشم هست ...

خوبرم بگم چی میخوام؟

نی نی خوشگلم مرسی ک اومدی تودلم😍😍عاشقتم بااینکه ندیدمت۹۸/۳/۲۳آزمایشم مثبت شد�👪نفس مامان بابا منتظرتیم...همسرم همه زندگیمه❤
چقدر هزینه میگیره روبینی ولب نرن هر جا که دوست داری بزن خوبه تنوعه

من پرسیدم ناف و بینی رو هشتاد برام میزنه 😐اره منم برا تنوع میخوام اخه خواهرم میگه باردار بشی چاق میشی دیگه نمیتونی بزنی ،تا شیکمت صافه بزن😂😂😂😂

منو خواهرم نافمون داریم خواهرمم ی مدت رو لبش داشت بعد دلشو زد دیگه ننداخت تا گرفت برن بابا به کسی چ ...

اره خواهرمم میگه بزن تا باردار نشدی😂😂میگه بعد زایمان شکمت میشه مثه من😂😂اخه خودش چاق شده بدجور

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792