2777
2789
عنوان

خشک کردن میوه

97 بازدید | 12 پست

خانما کسی تا حالا خشک کرده؟نمیدونم چجور خشک کنم مثل پرتقالو کیوی بذارم رو توری روی بخاری 

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
من الان سیب گذاشتم🤤🤤

من میخوام همه چی خشک کنم کیوی پرتقال و سیب موز هم دیدم

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من میخوام همه چی خشک کنم کیوی پرتقال و سیب موز هم دیدم

پرتقال میترسم بدبشه فعلا سیب گذاشتم اولین باره توگروه اشپزی گفتن سینی رویکم چرب کن وقطعات سیب یا پرتقال داخلش بزار بزار. روی بخاری 

غریب فی بلادی /💖 چنگال 71/💖

مامانم روی فویل یا سینی میچید میزاشت رو بخاری

کالری شماری وزن شروع۷۹.۸۵۰ تاریخ ۲۵آبان۱۴۰۱ هدف اول۷۵🔓  هدف دوم ۷۲🔐هدف سوم ۷۰🔒هدف چهارم ۶۵🔒نه تو می مانی   نه اندوه   و نه هیچ یک از مردم این آبادی...

فک کنم خیلی طول بکشه..من دیدم تو فرم میذارن ولی من میگم تو فر پخته بشه شاید

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
پرتقال میترسم بدبشه فعلا سیب گذاشتم اولین باره توگروه اشپزی گفتن سینی رویکم چرب کن وقطعات سیب یا پرت ...

گرد ببرشون پوستشو نکن ک شکلش از دست نره

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
فک کنم خیلی طول بکشه..من دیدم تو فرم میذارن ولی من میگم تو فر پخته بشه شاید

میگن توی فربهترمیشه ولی من حس میکنم چون فرفضاش بسته اس ممکنه له بشه وقتی روی بخاری بزاری قشنگ پوک میشه وحالت چرمی پیدا میکنه

غریب فی بلادی /💖 چنگال 71/💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بی تفاوتی

lotooos | 5 دقیقه پیش

خدافظ

asal_f8 | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792