2777
2789
عنوان

کمممممممک

52 بازدید | 0 پست

سلام عزیزان من ۱۸ ابان سقط ۶هفته داشتم بعد سقط اصلا رابطه نداشتم تا سه روز پیش که قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۲ ساعت یکی دیگه هم خوردم ولی پریود نشدم بی بی زدم منفی بود چم شده بنظرتون بعد چند روز سقط باید پریود بشم دوهفته خونریزی داشتم البته رفتم سونو گفت ۹ میلی مونده دکتر براهمین گفت نباید قرص امپول یا ای یودی بزاری باید دفع بشه بعدا که هنوزم هنوزه پریود نشدم 🥺🥺🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز