سلام عزیزان من ۱۸ ابان سقط ۶هفته داشتم بعد سقط اصلا رابطه نداشتم تا سه روز پیش که قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۲ ساعت یکی دیگه هم خوردم ولی پریود نشدم بی بی زدم منفی بود چم شده بنظرتون بعد چند روز سقط باید پریود بشم دوهفته خونریزی داشتم البته رفتم سونو گفت ۹ میلی مونده دکتر براهمین گفت نباید قرص امپول یا ای یودی بزاری باید دفع بشه بعدا که هنوزم هنوزه پریود نشدم 🥺🥺🥺